حمایت دولت از افزایش نرخ شیرخام

حمایت دولت از افزایش نرخ شیرخام
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های فرآورده های لبنی کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی در راستای حمایت از دامداران خواستار افزایش نرخ شیرخام است
علی احسان ظفری با تاکید بر اینکه هیچ کنترلی بر روی نرخ شیرخام صورت نگرفته است، افزود: این در حالیست که هم اکنون قیمت این محصول به دو هزار و 250 تومان رسیده است.
وی اظهارداشت: نرخ مواد اولیه برای بسته بندی محصولات لبنی مانند محصولات پتروشیمی و کاغذهای تتراپک چهار تا پنج برابر نسبت به شب عید سال 97 گرانتر شده است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های فرآورده های لبنی کشور ادامه داد: این اتحادیه خواستار رعایت نرخ اعلامی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بوده و خواهان افزایش قیمت ها نیست.
وی با اشاره به اینکه در نشست های تنظیم بازار اعلام شده که نرخ شیرخام باید بالاتر از قیمت کنونی باشد، گفت: نظارت در امور مربوط به شیر خام بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و نظارت بر فرآورده های لبنی نیز بر عهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.
ظفری افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از دامداران خواستار افزایش قیمت شیرخام بوده و وزارت صنعت، معدن و تجارت هم خواهان اعمال قیمت های کنونی هستند چرا که توان قدرت خرید مردم پائین آمده است.
وی اظهار داشت: نرخ فرآورده های لبنی باید با همکاری وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت به همراه اتحادیه های زیر مجموعه متولی صنعت و دامپروری ارائه شود.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های فرآورده های لبنی کشور در ادامه یاد آور شد: هنگامی که دولت از افزایش قیمت ها حمایت می کند اتحادیه مربوطه دیگر توانی برای مقاومت در برابر اضافه شدن نرخ ها ندارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com