حمایت از دامپزشکی در چارچوب قانون وظیفه است

حمایت از دامپزشکی در چارچوب قانون وظیفه است

رئیس دادگستری آذربایجان شرقی گفت: حمایت از دامپزشکی را وظیفه خود دانسته و با تمام توان از خدمات آن در چارچوب قانون حمایت می‌کنیم.
به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مالک‌اژدر شریفی در دیدار با بهراد زندیه، مدیر کل دامپزشکی استان، کار دامپزشکان در پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و حفظ سلامت انسان‌ها را بسیار خطیر و مهم عنوان کرد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: بروز هرگونه مشکل در کار دامپزشکان تعادل بهداشت و سلامت جامعه را برهم می‌زند.
وی خاطرنشان کرد: نقل و انتقال دام کار بسیار دشواری بوده و اداره کل دادگستری استان تا جایی که قانون اجازه دهد از دامپزشکی و تمام دستگاه‌های مرتبط در راستای کمک به افزایش کیفی و کمی خدمات، حمایت قاطع می‌کند.
بهراد زندیه، مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، مهم‌رین وظیفه دامپزشکی را حفاظت از نخستین ثروت زاینده استان که همان ثروت دامی است، عنوان کرد و گفت: دامپزشکان در خط مقدم مبارزه با بیماری‌های مشترک هستند و در برخی موارد در این راه خودشان نخستین قربانی می‌شوند.
وی افزود: با توجه به اینکه امرار معاش روستاییان بیشتر از طریق همین دام و احشام است، خدمات دامپزشکی را در راستای بهبود شرایط زندگی این قشر زحمتکش بسیار تأثیرگذار می‌دانیم.
زندیه، مهم‌ترین وظایف دامپزشکی را نظارت بهداشتی بر کلیه مراحل تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی عنوان کرد و گفت: بازرسان این اداره کل در برخورد با متخلفان این عرصه در برخی موارد با موانعی مواجه می‌شوند که در این زمینه خواستار مساعدت‌های هرچه بیشتر مقامات قضایی در برخورد با تهدیدکنندگان بهداشت عمومی جامعه هستیم

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com