حل شدن مشکل دامداران به قیمت مفت خری!

حل شدن مشکل دامداران به قیمت مفت خری!
در حالی مسئولین دولتی از فاسد شدن 500 کیلوگرم شیر در روز های اخیر خبر می دهند که دامداران با رد این ادعا مقدار شیر فاسد شده را بیش از این مقدار می دانند.
به نقل از عصرهامون، چهارشنبه هفته گذشته بود که برخی دامداران استان در تماسی که با پایگاه خبری عصرهامون داشتند  عنوان کردند که بیش از 15 دامدار جلوی درب استانداری به دلیل عدم خریداری شیر توسط کارخانه تجمع کردند.
در این مصاحبه یکی از دامداران عنوان کرده بود که هر دامدار 600 تا 700 کیلو شیر ضرر کرده است با این وجود بستگی به تعداد دام دامدار داشته که شاید هم بیشتر یا کمتر از این مقدار بوده باشد.
مشکل خرید شیر از دامداران زاهدانی مرتفع شد
روز گذشته یکی از رسانه های دولتی در خبری به نقل از مدیر کل جهاد کشاورزی عنوان کرد که مشکل خرید شیر دامداران مرتفع شده است.
در تماسی که برخی از دامداران با این پایگاه خبری داشتند با بیان اینکه به چه قیمتی مشکل ما حل شده است، گفت: مسئولین کارخانه شیری را که هزینه بالغ بر 2 هزار تومان برای دامدار هزینه در بردارد از ابتدای سال به قیمت 500 تومان می خرند اگر قرار باشد به همان قیمت 500 تومان مشکلمان را حل کرده باشند که تنها درصد ماست مالی کردن ماجرا هستند.
بیش از نیم تن شیر فاسد شده است
وی در واکنش به ادامه خبر فوق که عنوان شده بود که تنها حدود 500 کیلوگرم شیر دامداران این شهر در روزهای چهارشنبه و صبح پنجشنبه هفته گذشته فاسد شده است، افزود: کارخانه در هر نوبت صبح و بعد از ظهر حدود 9 تن شیر از دامداران دریافت می کند با این فرض که 2 تن شیر از دامداران به صورت آزاد در سطح شهر به فروش رفته باشد ، 7 تن شیر دیگری که طول عمر آن در بهترین ساعات و شرایط آب و هوایی حداکثر 2 ساعت است اگر فاسد نشده  پس کجاست؟
یکی از کارگران کارخانه نیز با بیان اینکه روزانه 9 تن شیر توسط کارخانه از دامداران تحویل گرفته می شده، گفت: 4 تن از همه دامداران و 5 تن هم از آقای صدیقی تنها یک دامدار زاهدان تحویل گرفته می شده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com