حجم مازاد تخم مرغ در هر ماه به 5 هزار تن می‌رسد

حجم مازاد تخم مرغ در هر ماه به 5 هزار تن می‌رسد
اصغری گفت: حجم تخم مرغ در هر ماه برای تولید کنندگان این محصول 5 هزار تن آن را صادر کنیم که متاسفانه به دلیل عدم حمایت در این بخش فقط تعدادی محدود صادرات در این بخش صورت می‌گیرد.
هدایت اصغری اظهار داشت: ورود به بازار روسیه را رصد کرده‌ایم و حتی در نمایشگاه‌های عرضه‌ی تخم مرغ آن نیز شرکت داشته‌ایم که درحال حاضر  پرتکل یا همان آزمایش های بهداشتی این محصول باید از سوی این کشور تایید شود تا این صادرات به مرحله ی نهایی برسد.
اصغری با اشاره به عدم تخصیص 50 میلیارد کمک صادراتی به این بخش نیز افزود: متاسفانه این کمک مالی نه تنها تخصیص نیافته و ما نگران بازار روسیه  به دلیل عدم حمایت‌های دولتی هستیم که این بازار  از دست برود.
اصغری با بیان اینکه قرار بود 50 غرفه برای عرضه‌ی مستقیم تخم مرغ در میادین و میوه تره‌بار به تولید کنندگان اختصاص داده شود اظهار داشت:‌متاسفانه این مصوبه‌ی ستاد تنظیم بازار نیز از سوی میادین میوه و تره بار کشور اجرایی نشده و دلیل آن نیز عدم تامین بودجه اعلام شده است.
وی در پایان یادآور شد: به هر حال تخم مرغ صادر نمی شود باید از طریق خرید تضمینی دولت یا پاستوریزه کردن آن به نوعی از تولید کننده حمایت شود تا ما در ماه‌های آتی دچار ضرر و زیان نشویم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com