حجتی، 40 دقیقه‌ای از جلسه نمایندگان پرسش‌کننده در کمیسیون کشاورزی، سربلند خارج شد

حجتی، 40 دقیقه‌ای از جلسه نمایندگان پرسش‌کننده در کمیسیون کشاورزی، سربلند خارج شد
وزیر جهاد کشاورزی در جریان جلسه‌ای که به‌عنوان توضیح به چند تن از نمایندگان پرسش‌کننده حضور یافته بود، فقط با یک نماینده روبه‌رو گردید که آن هم قرار شد تا با اعزام هیأت کارشناسان دامپزشکی برای بررسی دلایل تلفات دام‌ها به اراک موضوع روشن شود.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش، با اعلام این خبر گفت: وزیر جهاد کشاورزی در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی حضور یافت و برای پاسخ به پرسش‌های نمایندگانی که پیش از این ثبت نام کرده بودند، اعلام آمادگی کرد.
محمدرضا امیری کهنوج افزود: اما بر خلاف ثبت نام‌های صورت‌گرفته، به‌جز یک نماینده، سایرین انصراف دادند و تنها یک نماینده در کمیسیون کشاورزی مجلس حاضر شد و از وزیر جهاد کشاورزی پیرامون تلفات دام در منطقه پرسش کرد!
وی خاطرنشان کرد: در پاسخ به پرسش محمدحسن آصفری، نماینده اراک و کمیجان، مقرر شد که تیمی از سوی وزارت جهاد کشاورزی به منطقه اعزام شود تا دلایل تلفات دام مورد بررسی قرار گیرد.
نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای سالامی ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی قرار است تیم متخصص کارشناسان دامپزشکی را برای شناسایی دلایل شیوع برفک دام در منطقه اراک و کمیجان تا دو هفته آینده به حوزه انتخابیه‌ی نماینده پرسش‌کننده اعزام کند.
امیری کهنوج تصریح کرد: محمود حجتی همچنین در ادامه پاسخ به پرسش این نماینده درباره سند اراضی کشاورزی و مالکیت دولت اعلام کرد که این مسئله در حوزه مسئولیت‌های وزارت جهاد کشاورزی نیست و سازمان ثبت اسناد باید پاسخگوی آن باشد.
وی یادآور شد: در زمان 40 دقیقه‌ای حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون، همچنین درباره چگونگی قانون افزایش بهره‌وری، بحث و بررسی به‌عمل آمد و مقرر شد وزیر، تمام تلاش خود را برای اجرای هرچه سریع‌تر این قانون به‌کار گیرد.
عضو کمیسیون افزایش تولید ملی همچنین تأکید کرد: نماینده پرسش‌کننده از پاسخ‌های وزیر قانع شد، اما آن را منوط به اعزام هیأت بررسی‌کننده به منطقه اراک و کمیجان دانست.

 
کلمات کلیدی استیضاح وزیر جهاد
نظرات شما
  •  

    اهوازی گفت : ۹۲/۱۰/۱۸

    چرا بانک کشاورزی اسناد مرغداری را جهت. تسهیلات قبول نمی کند

    پاسخ...
  •  

    سید باقر قارنه گفت : ۹۲/۱۰/۱۸

    باسلام، خدا را شکر که ما در زمینه کشا ورزی به خصوص شاخه طیور آنهم مرغ گوشتی و تولید تخم مرغ هیچ مشکلی نداریم! فقط مشکل ما چند راس دام تلف شده در اراک بود که آن هم به دستور آقای وزیر حل خواهد شد !

    پاسخ...
  •  

    امین گفت : ۹۲/۱۰/۲۴

    چرا هیچکس از بخشنامه جدید بیمه مرغ گوشتی حرفی نمی زند اخر مرغداری چقدر سود دارد که 30درصد تلفات مرغ شامل گرفتن خسارت نمی شود ازشما مسئولین ITPتقاضا دارم در خواست تجدید نظر در مورد این اطلاعیه جدید داشته باشید و نظر ما ونتیجه را در ITPبگذارید.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com