حاضریم با دولت قرارداد 20 ساله ببندیم

حاضریم با دولت قرارداد 20 ساله ببندیم

مدیرعامل اتحادیه میهن قیمت و سود در نظر گرفته شده برای مرغداران در طرح ساماندهی تولید و توزیع مرغ و تخم‌مرغ را مناسب ندانست.
نبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: با توجه به قیمت 1870 تومانی که در این طرح برای پولت (مرغ 3 ماهه ) درنظر گرفته شده هر مرغدار باید مبلغ 35 تومان از جیب خود ما به التفاوت بپردازد که همین امر یکی از دلایل همکاری نکردن مرغداران تخمگذار با این طرح است.
وی افزود: در این طرح برای مرغداران پنج درصد سود در نظر گرفته شده است در صورتی که با توجه به 5/12 درصد بهره بانکی که مرغدارها پرداخت می‌کنند حداقل باید این قیمت هفت درصد در نظر گرفته شود.
نبی‌پور با بیان اینکه در جلسه بررسی این طرح هیچ یک از تولیدکننده‌ها دعوت نشده‌اند، گفت: باید با حضور کارشناسانی که از هر دو طرف معرفی می‌شوند این سود و قیمت‌ها برای تولید کننده‌ها اصلاح شود.
وی افزود: هر کیلو تخم‌مرغ در بازار هزار تومان فروخته می‌شود در حالیکه قیمت تمام شده تخم مرغ برای تولید کننده‌ها 919 تومان است که با توجه به این شرایط چطور ما باید از جیب خودمان هم در این طرح چیزی بگذاریم؟
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخمگذار استان تهران تاکید کرد: در صورت اصلاح این سود و قیمت‌ها ما حتی حاضریم قرارداد 20 ساله با دولت ببندیم و همکاری کامل نیز با آنها خواهیم داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای سازمان مرکزی تعاون روستایی که قرار است واسطه باشد در هر کیلو تخم‌مرغ 15 تومان سود در نظر گرفته شده در حالیکه مرغدارها باید 65 تومان از جیب خود پرداخت کنند.

 
کلمات کلیدی اتحاديه ميهن
نظرات شما
  •  

    امراله مهماندوست گفت : ۹۹/۰۵/۰۱

    جزایر ایرانی برای چین بندر چابهار برای روسیه مقدار پانزده هکتار زمین کشاورزی از اطراف روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاطوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس هم برای اینجانب این نظر چه ضرری برای آن پایگاه اطلاع رسانی دارد که آن را منتشر نمی کنید؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com