جگر بازی دلال ها

جگر بازی دلال ها
رئیس اتحادیه دل، جگر و قلوه گفت: این ادعا که آلایش دام وارداتی به دست اتحادیه‌ها داده شده کذب است. این دام‌ها بدون اینکه مشخص شود به دست چه کسی سپرده شده وارد بازار می‌شود و متولی مشخصی ندارد.
بنا به گزاری ITPNews به نقل از ایلنا غلامحسن شیرازی رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه، در رابطه با توزیع آلایش دام وارداتی در بین صنوف اظهار کرد: هیچ آلایشی بین اصناف توزیع نشده و مشخص نیست دل، جگر، قلوه و حتی کله‌پاچه و سیرابی این دام‌ها به دست چه کسانی رسیده است.
وی افزود: حتی گوشت آن هم مشخص نیست در کدام مناطق تهران توزیع می شود، همه چیز این دام به دست دلالان و واسطه‌ها افتاده و آنها با قیمت گزاف به مردم می‌فروشند.
شیرازی با اشاره به این که پشتیبانی امور دام توزیع آلایش دام را به اتحادیه‌ها نداده است، خاطرنشان کرد: این ادعا که آلایش دام وارداتی به دست اتحادیه‌ها داده شده کذب است و وضعیت تغییری نکرده است.
وی افزود: این گوشت و آلایش آن در شهر توزیع شده اما توسط خود پشتیبانی امور دام و دلالان این کار صورت گرفته و به اتحادیه‌ها و صنوف هیچ مسئولیتی در این زمینه داده نشده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه با اشاره به کاهش قیمت جگر در کشور اذعان داشت: قیمت حدود ۵ هزار تومان کاهش داشته اما از هیچ اتحادیه‌ای در این کار کمک گرفته نشده است.
وی افزود: این دام‌ها بدون اینکه مشخص شود به دست چه کسی سپرده شده وارد بازار می‌شود و متولی مشخصی ندارد، ما این مشکل را با دام‌های داخلی هم داشتیم و با دام رومانیای هم مشکلات بر سر جای خود باقی مانده است.
شیرازی در خصوص قیمت فعلی جگر در کشور تصریح کرد: در حال حاضر با کاهش ۵ هزار تومانی قیمت دل، جگر و قلوه قیمت دل و جگر گوسفند ۹۰ هزار تومان و قیمت دل و جگر گوساله ۶۵۰۰۰ تومان است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com