جوجه یک روزه به قیمت 8 تا 10 هزار تومان به مرغداری‌های تحویل داده می‌شود

جوجه یک روزه به قیمت 8 تا 10 هزار تومان به مرغداری‌های تحویل داده می‌شود
نایب رئیس مجلس خطاب به دولت گفت: چرا قریب به 2 ماه است که جوجه یک روزه به قیمت 8 تا 10 هزار تومان به مرغداری‌های تحویل داده می‌شود؟
 علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 26 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی خطاب به حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت چرا به هرج و مرج در توزیع جوجه یک روزه باقیمت مصوب پایان نمی‌دهند؟
وی افزود: اگر قرار است همه بخش‌های استفاده کننده از ارز 4200 تومانی مشمول قیمت گذاری و رعایت آن باشند، چرا قریب به 2 ماه است که جوجه یک روزه به قیمت 8 تا 10 هزار تومان به مرغداری‌های تحویل داده می‌شود؟
نایب رئیس مجلس تصریح کرد: دولت اگر قیمت را تایید می‌کند، پس قیمت فروش مرغ زنده به کشتارگاه را اصلاح کنید و اگر مخالف این قیمت هستید، چرا آن را کنترل نمی‌کنید؟
نیکزاد اظهار داشت: باید ما قبل از وقوع مشکلات در کشور تذکر دهیم، مثل جریان برنج‌ها در گمرک، من قبلا هم درباره برنجی که در گمرک از بین می‌رفت و فاسد می‌شد، تذکر دادم و شما هم پیگیری کردید، اما متاسفانه اقدامی در این خصوص انجام نشد، و برنج در گمرک از بین رفت.
 
کلمات کلیدی قیمت جوجه یکروزه
نظرات شما
  •  

    اسمعیل گفت : ۰۰/۰۲/۲۸

    دولت فقط زوم کرده روی فروش گوشت مرغ در عوض قیمت جوجه ول کرده در امان خدا

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com