جوابیه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

جوابیه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

تاریخ:20/02/88
شماره:1431/88/5
پیوست: ندارد
 

موسسه محترم فن آوری اطلاعات و ارتباطات صنعت مرغداری ITP
سلام علیکم،
احتراما، عطف به سئوال نظرسنجی منتشره در سایت آن موسسه در تاریخ 16/02/88 در رابطه با نژاد راس در ایران، نظر به اینکه نظرسنجی مطروحه با حقوق این شرکت ارتباط دارد خواهشمند است دستور فرمایید این جوابیه در اولین خبرنامه سایت آن موسسه منتشر گردد.
با مروری گذرا به سؤال های انتخابی و تذکّر مندرج در فکس نامه شماره 997 مورخ 16/02/88 این شائبه به ذهن متبادر می گردد که آن موسسه در صدد تایید و توسعه شبهه کسانی است که با هداف اقتصادی پنهان خود در صدد ایجاد ابهام نسبت به زحمات و سرمایه گذاری این شرکت و نهایتا از بین بردن موفقیت این نژاد در کشور می باشند:
اولا: انحصاری وجود ندارد زیرا هر موسسه دیگری می تواند آزادانه هر نژاد را که بخواهد وارد کرده و پرورش داده و به فروش برساند. این موضع مصداق فعلی نیز دارد زیرا نژادهای دیگر در بازار کشور حضور فعال دارند. انحصار وقتی است که برای رقابت دیگران در بازار مانعی وجود داشته باشد اعم از موانع دولتی یا غیر از آن
ما به صراحت اعلام می داریم که نه تنها مانع رقابت با سایر نژادها نیستیم بلکه از آن استقبال می کنیم. این روندی است که سالهای متمادی تا به حال وجود داشته است و عملکرد خوب فنّی و خدمات پیش، حین و پس از فروش فعالانه و همکاری با مشتریان بوده که موجب ارتقاء فعالیت این شرکت گردیده است. آیا این روند به معنی انحصار است؟
ثانیا: حمایت تمامی دولتها به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی تولیدات شامل حال تمامی تولیدکنندگان می گردیده است. القاء شبهه حمایت دولت از یک نژاد خاص به ویژه در وضعیتی که خود صاحب نژادی در کشور بوده به نظر می رسد ظلم به حقوق دولت است. هر چند در این رابطه مسئولین محترم دولتی اگر مصلحت تشخیص دهند پاسخ لازم را اعلام خواند فرمود.
ثالثا: با طرح آنجه که در فکس تذکِّر نامه شماره 997 مورخ 16/02/88 ذیل سوال آورده اید آگاهی تولید کنندگان در این صنعت را زیر سئوال برده اید و ضمن رد تفاوت های آشکار و ملموس (نظیر کیفیت و ضریب تبدیل) در نژادها، چگونگی برخورد با مشتریان، خدمات فروش، آموزش آنها را از پارامترهای موثر در رقابت و ارزیابی و  تصمیم گیری در مورد یک نژاد نادیده انگاشته اید./ص


من ال... التوفیق
احمد مشیریان
مدیر عامل
 

تصویر نامه فوق: صفحه اول ، صفحه دوم


پاسخنامه موسسه ITP به شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

تاریخ:21/02/88
شماره:403/ن/88
پیوست: ندارد
 

بسمه تعالی
مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر
جناب آقای احمد مشیریان
باسلام ؛
همانگونه کهI.T.P در این چهار سال گذشته نشان داده است هیچ هدف وقصدی در خصوص صنعت مرغداری ایران ندارد به غیراز بالا بردن سطح آگاهی مرغداران از اخبار و اطلاعات و حتی مطالب علمی مورد نیاز خود، هرروز چندین بار نسبت به این هدف که آن را هدفی والا و پرافتخار در صنعت مرغداری می داند.مورد مواخذه تعدادی از مسئولین نهادهای دولتی قرار می گیرد،البته با توجه به قضات منصف وعادل دادگاههای انقلابی و هیات نظارت بر امور مطبوعاتی همواره وبعضا مورد تشکر قرار می گیرد.
موسسه I.T.P خود را خادم صنعت مرغداری ایران می داند و در اعتلای آن مخصوصا در امر اطلاع رسانی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند در این خصوص آن شرکت محترم را که با نام شرکت کوثر مزین شده است را جدا از این صنعت نمی داند و حتی جای آن می بیند که از تمام تلاش های پرسنل علمی،فنی، آموزشی ومدیریت آن شرکت تشکر ویژه و قدردانی خاص نماید.
این موسسه وابسته به هیچ حزب، شخص و یا گروهی نیست که قصد آن داشته باشد تا در منفعت بردن آن، شرف و قداست قلم خود را به حراج بگذارد ، موسسه I.T.Pشرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر را یک سرمایه ملی و وطنی می داند که در حفظ ارزش های آن تلاش خواهد کرد .
استفاده از واژه انحصار به معنی واقعی کلمه آن بوده، معنی اقتصادی و گمرکی آن. منظور از انحصار نژاد راس به معنی عدم اجازه واردات آمیخته جدیدی نبوده و صرفا به قصد آن به کار برده شده که چرا مرغداران ایرانی به صورت ناخودآگاه و بدون آزمایش سایر نژادها در فارم پرورشی ، خود را ملزم به آن نموده اند که حتما از نژاد راس استفاده نمایند.
همانگونه که مستحضرید قبل از دریافت پاسخ نامه آن شرکت معظم، کارشناسان صنعت مرغداری مطالبی را در خصوص ستون فوق مطرح نمودند که باعث شد 3 گزینه دیگر به عناوین نظرات اضافه شود که این خود نشان می دهدI.T.P قصد هیچ گونه ظلم و یا کم فروشی را در حق هیچ آمیخته ای ندارد و از تخریب شرکت خاصی قصد سود و بهره بردن از شرکت دیگری را ندارد، اما با توجه به مبحث منطقی آن شرکت محترم و شفاف شدن قصد وهدف موسسهI.T.P و اعلام انعطاف پذیری این موسسه در فضای همکاری و موارد منطقی ، کلمه انحصار از ستون فوق به کلمه تسلط تغییر خواهد نمود.
امید است در زمانی مناسب از تلاش و کوشش بی همتای آن شرکت قدردانی و سپاس ویژه به عمل آید.

علی حسینی
مدیریت I.T.P

 

 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com