جهاد کشاورزی پاسخگوی افزایش قیمت مرغ است

جهاد کشاورزی پاسخگوی افزایش قیمت مرغ است
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهاد کشاورزی پاسخگوی افزایش قیمت مرغ در استان است.
امیر جانی‌پور با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و نظارت بر بازار اظهار کرد: در حوزه صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اقدامات خوبی در حوزه اصناف و بازرسی‌ها صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: طرح نظارت بازرسی با همکاری 130 اکیپ در سطح استان مشغول به فعالیت بوده که تا 15 فروردین ماه سال آینده نیز فعال هستند.
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در تمام فصول سال با بازرسی‌های صورت گرفته بر بازار و توزیع کالای استان نظارت لازم صورت می‌گیرد، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سامانه 124 و کشیک سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان‌های تابعه نیز در ایام نوروز فعالانه حضور دارند.
این مسئول از آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز و نظارت بر بازار خبر داد و گفت: در ایام نوروز نظارت روزانه بر بازار و صنوف مختلف در سطح شهرستان‌های استان با بازرسی سازمان و دیگر دستگاه‌ها صورت می‌گیرد.
جانی‌پور رسیدگی و نظارت بر وضعیت پخت و توزیع نان را از مهمترین برنامه‌های بازرسی در ایام نوروز عنوان کرد و ادامه داد: در خصوص اصلاح وضعیت نان طی 2 ماه گذشته سازمان صنعت و معدن و تجارت بر حسب وظیفه خود اقدامات لازم را انجام داده است.
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه وضعیت آرد و نان نیاز به برنامه‌ریزی دارد، تصریح کرد: کیفیت نان فقط به شاطر و آموزش در پخت نان مربوط نمی‌شود بلکه نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‎های مربوطه بوده تا بتوان نان با کیفیت پخت و توزیع کرد.
وی در بخشی دیگر از اظهارات خود اشاره‌ای به قیمت مرغ در سطح کهگیلویه و بویراحمد کرد و گفت: بخشی از نظارت بازار به جهاد کشاورزی واگذار شده که تهیه و توزیع مرغ هم به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده و صنعت و معدن تنها در این خصوص نظارت می‌کند.
این مسئول تامین و توزیع مرغ را از وظایف سازمان جهاد کشاورزی عنوان کرد و ادامه داد: در خصوص افزایش قیمت مرغ در استان کهگیلویه و بویراحمد جهاد کشاورزی باید پاسخگو باشد و بازار را به نحوی ساماندهی کند.
جانی‌پور با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: در این ایام بیشترین وظیفه بر عهده دستگاه‌های خدمات‌رسان بوده که انتظار می‌رود آمادگی لازم در این خصوص را داشته باشند.
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بر اعلام لیست کشیک دستگاه‌های خدمات‌رسان استان برای ایام نوروز تاکید کرد و گفت: لیست کشیک نانوایی‌ها و تعمیرگاه‌های استان نیز طی چند روز آینده اعلام می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com