جلسه کمیته‌ ۵ جانبه حل مشکل نهاده‌های دام و طیور به نتیجه نرسید

جلسه کمیته‌ ۵ جانبه حل مشکل نهاده‌های دام و طیور به نتیجه نرسید
عضو کمیسیون کشاورزی از تشکیل کمیته ای برای حل مسئله نهاده های دام و طیور با حضور نماینده کمیسیون، بانک مرکزی، وزارت جهاد و صنعت و تشکل‌های مربوطه خبر داد و گفت: جلسه دیروز به نتیجه نرسید.
سیدراضی نوری در مورد جلسه عصر روز گذشته 5 نهاد در کمیسیون کشاورزی برای حل مشکل نهاده ها اظهار داشت:‌ قبل از جلسه کمیسیون با وزیر پیشنهاد کشاورزی، جلسه ای با حضور بانک مرکزی، وزارت جهاد و صنعت، و تشکل‌های مربوطه برگزار شد اما به نتیجه‌ای کهدلخواه بود نرسیدیم.
وی با بیان اینکه بانک مرکزی آمادگی خود را برای حل مسئله ارزی نهاده ها اعلام می‌کند ولی نتیجه لازم بدست نمی‌آید، خاطر نشان کرد: مبالغی برای نهاده در نظر گرفته شده که البته رقم دقیق آن را اطلاع ندارم. با توجه به اینکه در این جلسه به نتیجه مورد نظر نظر نرسیدیم، قرار شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان  کمیسیون ، بانک مرکزی، وزارت صنعت و کشاورزی، تشکل‌ها و انجمن‌های مربوطه تشکیل شود تا ادامه بررسی‌ها و اقدامات لازم توسط این کمیته پیگیری شود.
پس از اعلام حذف ارز مرجع توسط بانک مرکزی، کالاهای اساسی به مشکل برخورد و یکی از این موراد مربوط به نهاده‌های دامی بود که بامشکل اساسی روبه‌رو شد. زیرا در حال حاضر به دلیل حل نشدن مشکل ارزی ترخیص نهاده‌ها، قیمت‌ها در بازار افزایش یافته و فروشندگان به دلیل مشخص نبودن وضعیت نهاده اقدام به فروش نمی‌کنند. برای حل این مسئله علاوه بر جلسه روز گذشته کمیسیون، دو جلسه دیگر نیز برگزار شده است که هنوز نتیجه مطلوب حاصل نشده است.

 
نظرات شما
  •  

    محسن جمشیدی کاخکی گفت : ۹۲/۰۵/۱۸

    آقایان مسئول محترم لطفا مرغ و تخم مرغ تولید شده را به قیمت تمام شده از تولید کننده بخرید و به هر قیمتی که تمایل دارید به مصرف کننده بدهید و به ارز و غیر هم کاری نداشته باشید و اگر نمی توانید تصمیم بگیرید کنار بروید تا آنکه می تواند بیاید و مشکل را حل کند موجود زنده منتطر تصمیم گیری شما نمی ماند و سر به مرگ می گذارد آیا می دانید حداکثر طول عمر مرغ گوشتی ؟؟؟ روز است

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com