جریمه ۴۰میلیاردی تولیدکننده لبنیات

جریمه ۴۰میلیاردی تولیدکننده لبنیات
یکی از شرکت‌های عمده تولید محصولات لبنی با حکم تعزیرات حکومتی به دلیل افزایش غیرقانونی قیمت‌ها به پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
با حکم یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان تهران یکی از شرکت‌های تولید محصولات لبنی که از تولیدکنندگان عمده نیز است به علت افزایش غیرقانونی قیمت شیر و سایر محصولات لبنی به پرداخت بیش از 40 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
در حکم صادره آمده است: حسب شکایت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت علیه یک شرکت تولید محصولات لبنی مبنی بر افزایش غیرقانونی قیمت محصولات، موضوع در شعبه تعزیرات حکومتی استان تهران مطرح شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.
در این راستا پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی، شعبه مذکور تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و مدیرعامل شرکت موصوف را علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهر تخلف، به پرداخت بیش از 40 میلیارد و 694 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
گفتنی است بعد از بازدید سرزده مرتضی تمدن استاندار تهران و علی مژدهی‌پور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در آخرین روزهای فروردین‌ماه از یکی دیگر از شرکت‌های لبنی که به گفته استاندار عامل اصلی افزایش قیمت‌ها بود، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از رسیدگی به این تخلف خبر داد اما بعد از این موضوع برخی مسئولان از عدم تشکیل پرونده برای این شرکت خبر دادند تا اینکه وزیر دادگستری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تشکیل پرونده، محکومیت این شرکت و حتی ارسال پرونده به دیوان عدالت اداری خبر داد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com