جذب ۵۰۰ مسئول فنی بهداشتی در دامداری و مرغداری‌های استان تهران

جذب ۵۰۰ مسئول فنی بهداشتی در دامداری و مرغداری‌های استان تهران
رئیس نظام دامپزشکی استان تهران گفت: دامپزشکان علاقمند به فعالیت به‌عنوان مسئول فنی بهداشتی در واحدهای مرغداری و دامداری به نظام دامپزشکی استان مراجعه کنند.
رامین سلامتی رئیس نظام دامپزشکی استان تهران اظهار کرد: دامپزشکان در صورتی که راغب هستند به‌عنوان مسئول فنی بهداشتی در واحدهای مرغداری و دامداری حضور داشته باشند، به نظام دامپزشکی استان مراجعه نمایند.
نظام دامپزشکی استان تهران به منظور ثبت‌نام و انجام روند احراز صلاحیت و رتبه‌بندی همکاران دامپزشک متقاضی اشتغال به عنوان مسئول‌فنی بهداشتی، فراخوانی صادر نموده است.

بنابر این گزارش سازمان نظام دامپزشکی استان تهران پیش از این نیز اطلاعیه ای در این ارتباط صادر کرده بود. شرح این اطلاعیه در ذیل مطلب آمده است.
به استناد تبصره 3 ماده (10) آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی و بند ب ماده (4) آئین نامه اجرایی ماده (34) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و همچنین طی توافق و هماهنگی های بعمل آمده با اداره کل دامپزشکی استان تهران در خصوص اجرای «ضوابط، مقررات و شیوه نامه احراز صلاحیت مسئولین فنی بهداشتی» جهت فرآیند صدور پروانه بهداشتی بهره برداری مراکز نگهداری و پرورش دام، از همکاران دامپزشک متقاضی اشتغال به عنوان مسئول فنی بهداشتی با توجه به ظرفیت و درخواست متصدیان این مراکز به منظور ثبت نام و انجام روند احراز صلاحیت و رتبه بندی دعوت می شود به واحد مربوط در نظام دامپزشکی استان تهران واقع در خیابان فلسطین بعد از بزرگمهر، کوچه شمشاد، پلاک 5، طبقه اول مراجعه نمایند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com