جذب شیر یارانه‌ای در استان مرکزی ضروری است

جذب شیر یارانه‌ای در استان مرکزی ضروری است

معاون توسعه داخلی سازمان بازرگانی استان مرکزی گفت: جذب شیر یارانه‌ای خانوار در سطح استان مرکزی توسط شرکت‌ها و کارخانجات بسیار مهم و ضروری است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عزیزالله صدیقی ظهر امروز در چهارمین جلسه کمیته شیر یارانه‌ای خانوار که با حضور اعضای کمیته، نماینده کارخانجات لبنی و مدیران عامل شرکت تعاونی گاوداران صنعتی استان برگزار شد، افزود: باید با حمایت از شرکت‌ها و کارخانجات و دامداران تولید شیر، در راستای توزیع هر چه بهتر شیر گام برداشت و این موضوع حمایت از مصرف کنندگان را نیز به دنبال دارد.
وی با تأکید بر اینکه شیر یارانه‌ای توسط اقشار و گروه‌های مختلف جامعه مصرف می‌شود، اظهار داشت: کارخانجات و شرکت‌های توزیع کننده شیر موظف‌ هستند به ازای دریافت یارانه شیر، این محصول را به طور صحیح به دست مصرف‌کنندگان برسانند.
معاون توسعه داخلی سازمان بازرگانی استان مرکزی بر مدیریت صحیح عرضه و توزیع شیر توسط کارخانجات و شرکت‌ها تأکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی، همکاری و تعامل همه واحدها نسبت به جذب و عرضه 174 تن شیر سهمیه‌ای استان در سال جاری تلاش کرد.
در این جلسه در راستای تنظیم قرارداد تولید و توزیع شیر یارانه‌ای در سال جاری با کارخانجات لبنی تولیدکننده‌ شیر یارانه‌ای و اجرای طرح افزایش تناژ سهمیه شیر یارانه‌ای در سطح استان از ابتدای خرداد‌ماه جاری بحث و تبادل‌نظر شد و مسائل و مشکلات برخی از این کارخانجات لبنی و تولیدکنندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com