ثبت نام کارگاه آموزشی مدیریت تهویه و انرژی برای سالن های پرورش طیور در فصل زمستان

ثبت نام کارگاه آموزشی مدیریت تهویه و انرژی برای سالن های پرورش طیور در فصل زمستان
شرکت توسعه تجارت وشه با شعار تبدیل علم به محصولات نو و دانش بنیان و در راستای ادامه برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی تخصصی در صنعت مرغداری و دامپروری قصد دارد کارگاه آموزشی کارگاه آموزشی مدیریت تهویه و انرژی برای سالن های پرورش طیور در فصل زمستان را برگزار نماید.
این کارگاه در روزسه شبنه 3 دی ۱۳۹۸ در دانشگاه گیلان واقع در شهر رشت، کیلومتر 5 جاده تهران برگزار خواهد شد
سرفصل ها و موضوعات قابل مطرح در این کارگاه شامل آشنایی با شاخص های محیطی سالن، آشنایی با انواع تهویه، انواع تهویه بر اساس فصل و دمای هوا، اصول محاسبات تهویه در سالن پرورش، راهکارهای صرفه جویی در مصرف انرژی و آشنایی با نرم افزار محاسبات تهویه و انرژی می باشد.
مدرس این کارگاه دکتر سید ناصر موسوی ( عضو هیئت علمی دانشگاه ) می باشد
هزینه حضور و ثبت نام در این کارگاه 350 هزار تومان می باشد که شامل پکیج آموزشی، نرم افزار، گواهی پایان دوره، پذیرایی و ناهار می باشد و به علت محدودیت در زمان و تعداد ثبت نامی ها، صرفا ثبت نام افرادی قطعی می باشد که تاریخ واریز آن ها زودتر به دست ستاد اجرایی برگزاری این کارگاه رسیده باشد.
یکی از اهمیت های این کارگاه علاوه بر سرفصل های آموزشی و علمی آن، اعطای گواهی پایان دوره می باشد که از سوی دانشگاه گیلان و انجمن علوم دامی کشور صادر می گردد.
متقاضیان کسب دانش موضوع این کارگاه می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره های 09909615197 و 09366129785 تماس حاصل نمایند
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com