تولیدکنندگان عامل افزایش قیمت تخم مرغ معرفی شدند

تولیدکنندگان عامل افزایش قیمت تخم مرغ معرفی شدند
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده و ورود بازرسان سازمان حمایت روند افزایشی قیمت تخم مرغ متوقف شده است.
مجتبی فراهانی، درباره نظارت و بازرسی تخلفات صورت گرفته در مورد افزایش قیمت تخم مرغ اظهار کرد: برخی از واحدهای تولیدی به صورت غیر قانونی و بدون مجوز روی تخم مرغ قیمت گذاری کرده بودند.
وی ادامه داد:‌ ما نیز به انجمن مربوطه اعلام کردیم که واحدهای تولیدی که مبادرت به درج قیمت روی تخم مرغ کرده‌اند باعث افزایش قیمت این کالا در بازار شده‌اند.
فراهانی با بیان این‌که بازرسان نظارت بر تخلفات سازمان حمایت سریعا با انجمن تولیدکنندگان تخم مرغ وارد مذاکره شدند گفت: این مساله حل شده و در حال حاضر نرخ تخم مرغ در بازار در حال کاهش است.
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت با تاکید بر این‌که براساس آخرین آمارهای بدست آمده از قیمت تخم مرغ در سطح کشور قیمت این کالا در حال کاهش است، تصریح کرد: تخلف و افزایش قیمت تخم مرغ مهار شده است.
وی در پاسخ به این سوال که برخی مسوولان اظهار کرده‌اند افزایش قیمت تخم مرغ به دلیل بر هم خوردن توازن عرضه و تقاضای این کالا است،‌ بیان کرد:‌ برنامه ریزی مسوولان، انجمن‌ها و تشکل‌های مربوطه باید به نحوی باشد که هیچ کالایی در هیچ مقطعی از زمان در طول سال با کمبود مواجه نشود.
فراهانی تاکید کرد: این که کالایی ممکن است در مقطعی از زمان با افزایش قیمت مواجه شود یا مسوولان نتوانند بازار آن را کنترل کنند در شرایط ویژه‌ای پیش می‌آید و ما سعی می کنیم از بروز چنین شرایطی پرهیز کنیم.
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت با اشاره به این‌که در شرایط عادی بروز چنین مشکلاتی به هیچ وجه عادی نیست خاطرنشان کرد: افزایش قیمت تخم مرغ در طول چند وقت اخیر به هیچ وجه قابل قبول نبوده و سریعا با انجام اقدامات لازم افزایش قیمت این کالا را مهار کردیم.
به گزارش ایسنا، پیش از این افزایش سرما عامل گرانی تخم مرغ به دلیل افزایش تقاضا برای آن عنوان شده بود.

 
نظرات شما
  •  

    سید باقر حسینی گفت : ۹۲/۱۰/۳۰

    باسلام، پس تابستان که مصرف تخم مرغ پایین است وبه دلیل گرمای هوا نگهداری آن برای ما تولید کنندگان مشکل است و مجبوریم زیر قیمت تمام شده بفروشیم ! چرا آن موقع کسی حرف از حمایت نمیزند؟ بگذارید بازار براساس عرضه وتقاضا پیش برود.تا این صنعت هم مثل مرغ گوشتی له نشود با تشکر

    پاسخ...
  •  

    behnam گفت : ۹۲/۱۰/۳۰

    میشه حضرت عالی بفرمایین که از قیمت تمام شده تخممرغ خبر دارین که تا چند تومن بیشتر نشده اینطوری برخورد میکنین؟

    پاسخ...
  •  

    جوانمرد گفت : ۹۲/۱۱/۰۳

    اقایانی که لطف میکنن و در مورد قیمت تخم مرغ نظر می فرمایند ایا در مورد خوراک و نهاده های این محصول اطلاعاتی دارند پس زمانی که قیمت ذرت و سویا و اقلام دیگر خوراک مرغ بطور سر سام اور بالا میرود کجا تشریف دارند و همچنین زمانی که مصرف تخم مرغ در فصول گرم سال پایین میاد و رو دست تولید کننده باد میکنه مجبور به فروش ان به نصف قیمت تولید شده میشود چرا کسی به دادمان نمیرسد ایا ما محکوم به نابودی هستیم ...

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com