تولیدکنندگان بخش دامی تا سقف 60 میلیارد ریال وام می گیرند

تولیدکنندگان بخش دامی تا سقف 60 میلیارد ریال وام می گیرند
وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولید کنندگان حوزه دام و فرآورده های آن تا سقف 60 میلیارد ریال از طریق ثبت تقاضا در سامانه 'کارا' (وام اشتغال روستایی و عشایری) می توانند با مجوز استانی از وام روستایی با بهره 6 درصد استفاده کنند
محمود حجتی در سفر به گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت از وارد کنندگان این حوزه پشتیبانی و حمایت تسهیلاتی دارد که براساس تمهیدات در زمینه علوفه متراکم که به واردات وابسته هستیم، ارز دولتی یا همان دلار 42 هزار ریالی به وارد کنندگان داده شود.
وی عنوان کرد: در این بخش مشکلی در تامین ارز نداریم و ذخایر خوبی در این زمینه وجود دارد.
وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: سه استان شمالی کشور در زمینه تولید علوفه دامی اراضی و ظرفیت بالقوه ای دارند که متاسفانه برای بالفعل تبدیل کردن آن، کم کاری شده است.
حجتی گفت: در دامداری ها متاسفانه توجهی به استفاده از علوفه داخلی نمی شود، به همین دلیل کشاورز رغبتی برای کشت و تولید آن ندارد.
به گفته وزیر جهاد کشاورزی، اگر توجه ویژه ای به این بخش شود، از واردات علوفه، ذرت علوفه ای و علوفه شبدر که در تغذیه دام موثر است، کشور بی نیاز خواهد شد.
وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه به استان گلستان قرار است از هشت طرح و پروژه قابل بهره برداری سرکشی کند
 
نظرات شما
  •  

    سلمان یوسفوند گفت : ۰۲/۰۲/۲۹

    سلام خسته نباشید خدا قوت حرف تا عمل خیلیه به خدا هر کاری میکنیم واسه گرفتن وام سرمایه در گردش میگن اعتبار نیست این سه ساله حالا این وامها رو چطوری میدن وکی میگیره خدا میداند لطفا اخرسال اسم افراد وام گیرنده رو اعلام کنید نه بگید چند تومان وام دادید که عداد ارقام الکیه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com