تولیدات مرغداران کردستان با هدف کمک به تولید خریداری می شود

تولیدات مرغداران کردستان با هدف کمک به تولید خریداری می شود
مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی کردستان گفت: گوشت مرغ تولیدی در مرغداری ها با هدف کمک به تولید، توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان کردستان خریداری می شود.
پیمان اسکندری افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان کردستان در راستای حمایت از تولید واحدهای تولید مرغ استان کردستان و جلوگیری از رکود بازار در سال 92 اقدام به خرید مقدار هزار و 302 تن مرغ تولید استان به ارزش 76 میلیارد ریال کرد.
به گفته وی این میزان خرید در سال 92 نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی 39درصد و از نظر ریالی 100رشد نشان می دهد.
به گفته وی همچنین در مدت یاد شده شرکت پشتیبانی امور دام با هدف تنظیم بازار فرآورده های دامی، همچنین جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت نهاده های دامی شامل جو، ذرت و سویا اقدام به توزیع مقدار 40هزار تن نهاده در بین مرغداران و دامداران استان کرد که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل 43 درصد رشد نشان می دهد.
اسکندری با اشاره به اقدامات مؤثری که در زمینه ذخیره سازی نهاده ها و فرآورده های دامی در استان صورت گرفته خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین نیاز مرغداران و دامداران استان وجود ندارد.

 
نظرات شما
  •  

    محمدی گفت : ۹۳/۰۲/۰۹

    با سلام واحترام به مسئولین شرکت پشتیبانی باطلاع میرساند که شرکت پشتیبانی استانهای مازندران ٰٰگلستان ٰ تهران و گیلان قرار دادی با مرغداران انعقاد نمی نمایند و صرفا مرغ از کشتارگاهها خریداری می کنند ونهاده ها را نیز در اختیار کشتارگاهها قرار می دهند و به قیمت آزاد به مرغداران می فروشند لذا در این استانها مرغداران ضرر می دهند و لیکن کشتارگاهها میلیاردر انتظار می رود شرکت پشتیبانی برای این کار چاره ای بیاندیشد
    با تشکر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com