تولیدات صنعت مرغ آمریکا آلوده شناخته شد

تولیدات صنعت مرغ آمریکا آلوده شناخته شد
طبق جدیدترین تحقیقات منتشر شده، تقریبا تمامی گوشت مرغی که در آمریکا فروخته می‌شود، به باکتری مضری مانند سالمونلا و ای کولای آلوده هستند.
مجله "کانسیومر ریپورتس" به بررسی 316 نمونه سینه مرغ خام در 26 ایالت آمریکا پرداخت و باکتری مضر را در تمامی نمونه‌های مورد بررسی از جمله برندهای ارگانیک شناسایی کرد.
طبق تحقیقات این مجله، گوشت مرغ چهار برند بزرگ پردو، پیلگریمز، ساندرسون فارمز و تایسون به میزان نگران کننده‌ای به باکتری آلوده هستند. تحقیقات این مجله پاییز سال جاری زمانی که سالمونلا شیوع پیدا کرد و بازرسان دولتی آن را به مرغ‌های به فروش رفته از سوی سه کارخانه فاستر فارم مربوط دانستند، در حال انجام بود. در این جریان 389 نفر آلوده شدند.
"کانسیومر ریپورتس" در گزارش خود نوشت: بیش از 48 میلیون نفر هر سال به دلیل آلودگی مواد غذایی به باکتری‌هایی مانند سالمونلا، کامپیلوباکتر، ای کولی و آلوده کننده‌های دیگر بیمار می‌شوند.
طبق یافته تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا، بیشتر مرگ‌های ناشی از مسمومیت غذایی مربوط به مرغ بوده است.
بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، باکتری موجود در گوشت مرغ‌ آلوده مشکل‌زا است زیرا در صورت تماس مصرف کننده با سطح دیگر به راحتی می‌تواند در آشپزخانه منتشر شود.
شورای ملی مرغ در واکنش به این گزارش اعلام کرد "کانسیومر ریپورتس" درصد ناچیزی از مرغ‌هایی که هر روز به فروش می‌روند را بررسی کرده است. این گروه تجاری همچنین به پیشرفت عظیم صورت گرفته در این صنعت و انجام اقداماتی برای کاهش وجود باکتری بیماریزای سالمونلا اشاره کرده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com