تولید مرغ در برزیل ادامه دارد

تولید مرغ در برزیل ادامه دارد
 به گزارش شورای پروتئین حیوانی برزیل در اول ژوئن 2018، 163 واحد سردخانه در برزیل ازسرگیری فعالیت خود را گزارش داده‌اند. این شروع مجدد بعد از تعلیق کشتار و فرآوری به دنبال اعتصاب کامیون داران این کشور است.
 به دنبال این اتفاق انتظار می‌رود که تا هفته آینده، تمامی صنایع مرتبط با تولید و فرآوری مرغ کار خود را آغاز کنند.
شروع مجدد این فعالیت به‌صورت مرحله‌به‌مرحله خواهد بود. انتظار می‌رود که در 60 روز آینده روند تولید در این صنعت به حالت عادی برگردد و کیفیت محصولات برای مصرف‌کنندگان تضمین شود. هم‌چنین پیش‌بینی می‌شود که مسئله تأمین خوراک و غذا در مزرعه‌ها نیز تا هفته آینده به حالت عادی بازگردد.
در مورد خسارت‌های واردشده به این صنعت در طول این اعتصاب، نمایندگان صنعت کشاورزی تا چند روز آینده، تحقیقاتی را انجام خواهند داد.
 برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که در این مدت 80 میلیون دلار خسارت به صنعت کشاورزی برزیل واردشده است که این خسارت‌ها شامل فروش در بازار داخلی، دام و طیور تلف‌شده، هزینه‌های تدارکات، خسارت‌های قراردادهای صادرات و دیگر موارد است.
همان‌طور که شورای پروتئین حیوانی برزیل پیش‌تر هشدار داده بود تا زمانی که اوضاع به‌صورت عادی بازنگردد و تولیدات از سر گرفته نشود، برزیل در سوپرمارکت‌ها و بازار با مشکل کمبود مرغ و تخم‌مرغ مواجه خواهد بود.
صنایع کشاورزی و طیور برزیل تمام تلاش خود را می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کمبود را جبران کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com