تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در آذربایجان غربی

تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در آذربایجان غربی
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی از تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک برای نخستین بار در این استان خبر داد.
شهرام دیلمقانی در ارومیه اظهار کرد: آذربایجان غربی بیشترین صادرات را در بخش تولیدات دامی و طیور به خود اختصاص داده است.
وی افزود: سالانه بیش از دو تن فرآورده‌هایی چون گوشت قرمز، گوشت مرغ، عسل و شیر از آذربایجان غربی به سایر استان‌های کشور صادر می‌شود.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: یکی از اقدامات مهم دامپزشکی آذربایجان غربی در راستای سلامتی مردم در سال 93 تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک در استان است.
دیلمقانی اظهار کرد: نزدیک به یک سال است که تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در آذربایجان غربی آغاز شده و مراحل تایید آن به آزمایشگاه‌های اروپا صادر خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای خرید دستگاه‌های تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در آذربایجان غربی اعتباری بیش از 500 میلیون تومان هزینه شده است.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: سالانه یک یا دو تن مرغ آنتی‌بیوتیکی در استان تولید می‌شود اما هدف تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک و مورد قبول آزمایشگاه‌های اروپایی است.
دیلمقانی اظهار کرد: هدف دامپزشکی آذربایجان غربی تولید مرغ با کیفیت و مورد پذیرش کشورهای اروپایی بوده تا این استان به‌عنوان بزرگترین تولید کننده مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در جهان مطرح شود.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: از برنامه‌های مهم دامپزشکی استان در خصوص تولیدات دامی، تولید شیر کیفی و توسعه واحدهای تولید دام با کیفیت برتر در آذربایجان غربی است.
دیلمقانی اظهار کرد: آذربایجان غربی به دلیل دارا بودن بیشترین واحد دامی، انواع طیور و آبزیان در استان ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش دام و طیور دارد.
وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق، سازنده و توسعه واحدهای دامی از برترین صادرکنندگان شیر، عسل و مرغ بدون آنتی‎بیوتیک در دنیا باشیم.

 
نظرات شما
  •  

    ناشناس گفت : ۹۳/۰۴/۰۸

    2 تن که آخه یه نیسانم نمیشه. فکر میکنم صادرات این استان 2 هزار تن است. لطفا اصلاح کنید

    پاسخ...
  •  

    احمد گفت : ۹۳/۰۴/۰۹

    یک یا دو تن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com