تولید مرغ با وزن کم و کیفیت بالا از برنامه های وزارت جهاد کشاورزی

تولید مرغ با وزن کم و کیفیت بالا از برنامه های وزارت جهاد کشاورزی
تولید مرغ با وزن کم و کیفیت بالا ، سیاست معاونت بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با مقایسه طول دوره پرورش تولید مرغ در کشور با آمار روز دنیا گفت: در حال حاضر میانگین طول دوره پرورش تولید مرغ گوشتی در کشور 50 روز و در کشورهای پیشرفته 35 روز است.
حسن رکنی در حاشیه مجمع معاونان بهبود تولیدات دامی با اشاره به اینکه تولید گوشت مرغ در واحدهای صنعتی کشور جزیره‌ای است افزود : اعتقاد ما این است که این روش باید به تولید تلفیقی تغییر پیدا کند.
وی اجرای روش تلفیقی را موجب مناسب تر شدن همه زنجیره های تولید مرغ از مرغ مادر تا ارائه به بازار مصرف دانست و گفت : استان‌های آذربایجان غربی ، مازندران ، گلستان و گیلان در این زمینه پیش قدم شده و تولید تلفیقی را اجرا کرده اند.

 
نظرات شما
  •  

    اهوازی گفت : ۹۲/۰۹/۲۳

    آقای معاون آیا میشود از جوجه 1600 تومانی 1.7 گوشت. کرفت در خارج از ایران جوجه 20سنت می باشد .1

    پاسخ...
  •  

    ضرغامی مرغدار گفت : ۹۲/۰۹/۲۷

    جنای اقای رکنی .در کشورهای پیشرفته جوجه 1700 با بیمه وکرایه 18000 تحویل مرغداری نمی شود .دان کیلویی 16000تومان تا 35 روزگی دان وجوجه 80000ریال هزینه دارد .حال کارگر /سوخت /دارو/ مریضی/ وکرایه مرغداری/هزار بدبختی دیگه ....مرغ را باید چند فروخت تا به ارامانهای شما رسید؟
    البته من خودم هم حرف شما را 100% تایید میکنم ولی با این شرایط اصلا ادامه تولید غیر ممکن است. چه برسد طرح 35 روزه چون ما کشور عقب مانده ای هستیم که در فکر تولید ملی و رفاه حال تولید کننده نیستیم .هر روز تیشه به ریشه تولید میزنیم.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com