تولید فرآورده های لبنی بازدهی ندارد

تولید فرآورده های لبنی بازدهی ندارد
مدیرعامل شرکت شیر پگاه گلستان گفت: اخیرا شاهد کم شدن میزان شیر در استان بوده ایم که از مهمترین دلایل آن کم شدن نهاده ها مانند علوفه مناسب و در همین راستا تیدیل شدن دامداریها از شیری به گوشتی است.
حمیدرضا سمیعی افزود:  در چند روز گذشته میزان شیر ورودی به کارخانه به یک سوم تقلیل یافته که روی تولیدات کارخانه تاثیر منفی می گذارد.
وی اذعان داشت: نهاده هایی با قیمت مناسب برای دامداران در نظر گرفته شده تا در اختیار انان قرار گیرد و به این شکل کمکی به آنان شده باشد.
مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه استان گلستان افزود: در سال 90 بیش از 880 میلیون تومان کارمزد بانکی از سوی این شرکت پرداخت شده است.
وی با اشاره به توزیع شیر خام بصورت مستقیم در برخی خیابان های شهر گفت: دامپزشکی و مراکز بهداشت مراجع ذیصلاح رسیدگی به این موضوع هستند و باید برخورد قانونی داشته باشند، اینگونه توزیع شیر می تواند سلامت جامعه را مورد تهدید قرار دهد.
وی گفت: در سال تحصیلی 90-91 بیش از 4.5 میلیون پاکت شیر در مدارس استان مازندران از سوی این شرکت توزیع شده است.
وی گفت: این شرکت در همین سال تحصیلی دو میلیون پاکت در مدارس تهران و 1.5 میلیون پاکت برای مدارس خوزستان شیر ارسال کرده و این در حالیست که هیچ نقص کیفی ای از سوی استان مازندران که بیشترین میزان دریافت شیر را داشت دریافت نشده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com