تولید شیر کشور روزانه 4 میلیون لیتر کاهش یافته است

تولید شیر کشور روزانه 4 میلیون لیتر کاهش یافته است
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران با بیان اینکه اگر قیمت ها منطقی نباشد تولید کننده ها انگیزه ای برای تولید نخواهند داشت گفت: تولید شیر روزانه کشور از 12 به هشت میلیون لیتر کاهش یافته است.
حمد امامی امین افزود: چهار سال افزایش قیمت لبنیات، نان و برخی دیگر از کالاها را نداشته ایم، طبیعی است هزینه ها تلمبار شده و امسال ما با یک جهشی در قیمت ها مواجه شده ایم.
وی ادامه داد: افزایش قیمت بخشی از کالاها منطقی و بخشی دیگر خارج از چهارچوب است به همین خاطر تعزیرات در حال رسیدگی و برای متخلفان جرائمی را در نظر گفته است.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران با بیان اینکه شاهد افزایش قیمت در حوزه بسته بندی کالاها و مواد پتروشیمی هستیم تصریح کرد: بخشی از افزایش قیمت ها را نمی توان به علت افزایش مواد اولیه کاهش داد.
امامی امین گفت: افزایش قیمتی که در برخی کالاها رخ داده بی رویه است به همین دلیل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در حال رسیدگی است تا بتوانیم شاهد کاهش قیمت ها باشیم.
وی با بیان اینکه تولید کننده ها دوست دارند خریدار با آسودگی خیال کالاهای آنها را خریداری کنند اضافه کرد: مشکل در سطح معیشت و توان خرید مردم است باید تلاش کنیم قدرت خرید مردم افزایش یابد.
 
کلمات کلیدی کاهش تولید شیر
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com