تولید سالانه یک میلیون و 200 هزار پاکت شیر

تولید سالانه یک میلیون و 200 هزار پاکت شیر
مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: سالانه یک میلیون و 200 هزار عدد شیر پاکتی در کارخانه لبنیات کشت و صنعت مغان تولید می‌شود.
صمد مغانی امروز اظهار داشت: کارخانه لبنیات کشت و صنعت با ظرفیت اسمی دریافت روزانه 180 تن شیر محصولاتی همچون شیر خشک، کره پاستوریزه،‌ خامه پاستوریزه، شیر و دوغ پاکتی و پاستوریزه و ماست با عنوان تجاری مغانه را تولید می‌کند.
وی متوسط تولیدات سالانه این کارخانه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: 3 هزار و 300 تن شیر خشک، 220 تن کره، 2 هزار و 500 تن خامه، 600 تن ماست، 63 هزار عدد دوغ لیوانی، یک میلیون و 800 هزار دوغ پاکتی و یک میلیون و 200 هزار عدد نیز شیر پاکتی در این کارخانه تولید می‌شود.
مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان با اشاره به اقدامات شاخص کارخانه لبنیات کشت و صنعت مغان بیان داشت: راه‌اندازی و بهره‌برداری از خط تولید ماست، افزایش 8 درصدی تولید محصولات لبنی نسبت به سال گذشته، افزایش میزان تولید شیر پاستوریزه پاکتی از 380 تن در سال گذشته به 850 تن در سال جاری و افزایش میزان تولید دوغ پاکتی از یک هزار و 20 تن در سال گذشته به یک هزار و 800 تن در سال جاری از جمله این اقدامات است.
صمدی افزایش 42 درصدی دریافت شیر خام از بخش خصوصی نسبت به سال گذشته، اصلاح سیستم دیگ بخار کارخانه و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و فعالیت کارخانه در مقاطعی از دوران بهره‌برداری با 95 درصد ظرفیت روزانه را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در کارخانه لبنیات کشت و صنعت مغان اعلام کرد.
این مسئول ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در کارخانه لبنیات کشت و صنعت مغان را یادآور شد و به خبرنگار فارس گفت: سرمایه‌گذاری در ایجاد خطوط تولید و بسته‌بندی شیر استرلیزه، دوغ و کره پاستوریزه در اوزان مختلف 15 و 25 گرمی، تولید شیر خشک فرموله شده برای مصارف خاص از قبیل شیر خشک مصرفی نوزاد و تولید پنیر UF از جمله این ظرفیت‌هاست.
مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان ایجاد خطوط تولید و بسته‌بندی ماست شیر استرلیزه به ظرفیت 40 تن شیر خام در روز را یادآور شد و تصریح کرد: جمع سرمایه مورد نیاز برای ایجاد این خط تولید 66 هزار میلیون ریال با اشتغالزایی 56 نفر است.
مغانی در پایان سخنان خود سرمایه‌گذاری در تولید پنیر UF را نیز نیازمند 38 میلیون ریال سرمایه‌گذاری با اشتغالزایی 23 نفر اعلام کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com