تولید سالانه 264 هزار قطعه مرغ گوشتی بدون مصرف آنتی‌بیوتیک در خوسف

تولید سالانه 264 هزار قطعه مرغ گوشتی بدون مصرف آنتی‌بیوتیک در خوسف
مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداری سلامت شهرستان خوسف گفت: سالانه 264 هزار قطعه مرغ گوشتی بدون مصرف آنتی‌بیوتیک در این مرغداری تولید می‌شود.
دقایقی پیش معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نخستین شرکت تعاونی پرورش مرغ گوشتی بدون مصرف آنتی‌بیوتیک شرق کشور در شهرستان خوسف بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداری سلامت در شهرستان خوسف در این مراسم اظهار داشت: این شرکت فعالیت خود را سال 70 به ثبت رسانده است اما واحد پرورش مرغ گوشتی بدون مصرف آنتی‌بیوتیک به روش نگهداری در قفس از سال 89 آغاز به کار کرده است.
حسین نجفی با بیان اینکه شرکت تعاونی مرغداری سلامت با هدف افزایش تولید در واحد سطح آغاز به کار کرده است، افزود: این شرکت تعاونی پرورش مرغ گوشتی بدون مصرف آنتی‌بیوتیک در شرق کشور را برای نخستین بار به نام خود به ثبت رساند.
وی به تولید 66 هزار قطعه مرغ گوشتی در این مرغداری اشاره کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در حال توسعه آن به 100 هزار قطعه هستیم.
مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداری سلامت در شهرستان خوسف عنوان داشت: سالانه 264 هزار قطعه مرغ گوشتی بدون مصرف آنتی‌بیوتیک در این مرغداری تولید می‌شود.
لازم به ذکر است معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از این واحد مرغداری در راستای توسعه آن قول مساعد داد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com