تولید بیش از 3 هزار تن گوشت مرغ در خراسان‌جنوبی

تولید بیش از 3 هزار تن گوشت مرغ در خراسان‌جنوبی
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: با نظارت‌های دامپزشکی استان از آغاز سال جاری تاکنون 3 میلیون و 115 هزار کیلوگرم گوشت سفید بهداشتی تولید شده است.
محمدعلی بخشی‌کارشک ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رعایت ضوابط و استانداردهای بهداشتی از سوی شهروندان در رشد بهداشت عمومی و امنیت غذایی بسیار موثر است.
وی تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون یک‌میلیون و 730 هزار قطعه طیور در کشتارگاه‌های استان تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی کشتار شده است.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی خراسان جنوبی ادامه داد: از کشتار این تعداد طیور 3 هزار و 115 تن گوشت سفید بهداشتی وارد چرخه مصرف انسانی شده است.
بخشی‎کارشک یادآور شد: همچنین در این نظارت‎های بهداشتی تعداد 8 هزار و 180 قطعه طیور به دلیل لاغری مفرط و سایر عوامل مخاطره‎انگیز از چرخه تولید حذف شده است.
وی با بیان این‎که میزان گوشت خارج شده از چرخه مصرف انسانی 12 هزار و 400 کیلوگرم بوده است، افزود: گوشت سفید پس از کشتار داخل بسته‎بندی‎های بهداشتی قرار گرفته و در روی این بسته‏‌بندی تاریخ تولید و انقضای آن درج می‏‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com