تولید بیش از 108 میلیون کیلوگرم گوشت مرغ در خراسان رضوی

تولید بیش از 108 میلیون کیلوگرم گوشت مرغ در خراسان رضوی
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی خراسان رضوی از تولید 108 میلیون کیلوگرم گوشت مرغ در استان طی 9 ماهه امسال خبر داد.
جعفر عطارباشی مقدم اظهار کرد: دامپزشکی خراسان رضوی براساس رسالت سازمانی خود مبنی بر پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و نیز نظارت بر سلامت فرآورده‌های خام دامی مورد استفاده در سبد غذایی خانوار، نظارتی همه جانبه از مزرعه تولیدات دامی تا سفره خانوار دارد.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی خراسان رضوی افزود: در 9 ماهه امسال، کارشناسان دامپزشکی مستقر در واحدهای تولیدی از ورود 483 هزار کیلوگرم گوشت حاصل از طیور که غیر قابل مصرف بوده جلوگیری و نسبت به معدوم کردن این مقدار، اقدام لازم را انجام داده‌اند.
وی، طیور کشتار شده در کشتارگاه‌های استان را طی مدت یاد شده، بیش از 58 میلیون قطعه دانست و افزود: تمامی 15 کشتارگاه طیور استان، صنعتی بوده و دامپزشکان و دیگر رده‌های دامپزشکی به عنوان ناظر فنی، بهداشتی و روحانیون معرفی شده از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه اداره‌کل دامپزشکی استان به عنوان ناظر شرعی بر مراحل مختلف استحصال گوشت طیور، از ذبح تا بسته‌بندی آن نظارت کامل و همه جانبه را دارند.

 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۰/۲۱

    فقط مرتب از افزايش توليد در شهرهاى مختلف گزارش ميشود كه بجاى خوشحالى چيزى جز بدبختى براى توليدكنندگان ندارد و بكام دلالان. است و روز به روز باعث ياس و ان اميدى بيش نيست مرغ 3500 كه نقدى ان 3300 ان هم يك ماه است أيا اميدى براى بقا است

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com