تولید 3120 تن گوشت بوقلمون در لرستان

تولید 3120 تن گوشت بوقلمون در لرستان
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تولید گوشت بوقلمون در لرستان،3120 تن است.
برزو رضاییان افزود: تاکنون در استان لرستان 15 فقره پروانه و تاسیس پرورش بوقلمون با ظرفیت 69هزار قطعه صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه مهمترین واحد پرورش بوقلمون واقع در شهرستان ازنا است، بیان کرد: در شهرستان بروجرد یک واحد پرورش بوقلمون با ظرفیت 5 هزارقطعه، دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی بوده که به زودی بهره‌برداری خواهد رسید.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان، اظهار کرد: در سال جاری، 2هزار قطعه بوقلمون صنعتی توسط متقاضیان متفرقه در استان پرورش پیدا کرده و20 تن گوشت تولید و به بازار مصرف تزریق کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در استان لرستان، 338 هزار قطعه بوقلمون بومی وجود دارد که سالانه حدود 3 هزارتن گوشت از آنها تولید می‌شود، گفت: در حال حاضر تولید گوشت بوقلمون در لرستان،3120 تن بوده که در صورت تامین اعتبارات کافی، به بهره برداری رساندن پروانه‌های صادر شده تقریبا می‌تواند1280 تن دیگر به این تولید، اضافه کرد.
 
نظرات شما
  •  

    نوراله بابازاده گفت : ۹۰/۰۵/۳۰

    من از شهرستان آمل از مازندران هستم آیا شرایط پرورش در این منطقه میسر هست برای بوقلمون ،اگه ممکنه طرح و شرایط اجرا را چگونه میتوان دریافت نمود . با سپاس

    پاسخ...
  •  

    محسن ملایی گفت : ۹۰/۰۶/۰۵

    با سلام
    بنده از پرورش دهندگان بوقلمون هستم خواهشم از مسولان این است که قبل از صدور مجوز و افزایش تولید به فکر بازار مصرف آن هم باشند که شخص تولید کننده بعد از 5ماه زمان تولید محصول خود را با سختی فراوان جهت فروش زیر قیمت تمام شده نفروشد با تشکر.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com