تولید 120 تن مرغ بدون آنتی بیوتیک در خراسان جنوبی

تولید 120 تن مرغ بدون آنتی بیوتیک در خراسان جنوبی
120 تن مرغ بدون آنتی ‌بیوتیک، 9 ماه امسال در تنها واحد تولید مرغ بدون آنتی ‌بیوتیک خراسان جنوبی در شهرستان خوسف تولید و روانه بازار شد.
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی قیمت هر کیلوگرم مرغ بدون آنتی ‌بیوتیک را حدود 7 هزار و 500 تومان اعلام کرد وگفت: این تولیدات 9 میلیارد ریال نصیب این واحد تولید کننده کرده است.
رضایی با بیان اینکه سیاست اصلی سازمان دامپزشکی کشور، کاهش مصرف دارو و به ویژه آنتی بیوتیک در مرغداری ‌ها است، افزود: در پرورش مرغ بدون آنتی بیوتیک، طیور در هیچ سنی آنتی بیوتیک مصرف نمی کنند و تمام مراحل پرورش از جوجه‌ ریزی تا کشتار تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی است.
وی گفت: با پرورش مرغ بدون آنتی بیوتیک، میزان استفاده از داروهای مختلف و ابتلا به بیماری ‌ها در صنعت مرغداری کاهش می یابد که نتیجه آن کاهش هزینه‌ های تولید و افزایش کیفیت گوشت تولیدی است.

 
نظرات شما
  •  

    مرغداراهوازی گفت : ۹۲/۱۰/۲۸

    باسلام باحتمال قوی این مسئول محترم مردم رابیسوادونادان فرض کرده یاخودش هیچ واحدحسابداری پاس نکرده است برفرض اینکه این 120تن مرغ راازرودخانه هم گرفته بازهم هزینه هایی داشته است حال ایشان چگونه محاسبه کرده است که تمام 9000000000ریال عایدی آن مرغداری بوده است (کسی نمیداند)

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com