توسعه زنجیره طیور به اتحادیه‌ها واگذار می‌شود

توسعه زنجیره طیور به اتحادیه‌ها واگذار می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بدنبال آن هستیم تا توسعه زنجیره طیور را به اتحادیه‌ها و تشکل‌های این حوزه واگذار کنیم.

حسن عنایتی در آئین تکریم و معارفه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سالانه بالغ بر یک و نیم میلیون تن تولید محصولات دامی در استان داریم و مازندران یکی از استان‌های شاخص کشور در تولیدات دامی است.

وی ادامه داد: توسعه زنجیره طیور از سیاست‌ها و برنامه‌های جهاد کشاورزی مازندران است و به دنبال آن هستیم فعالیت‌های این بخش را به اتحادیه‌ها و تشکل‌های این حوزه واگذار کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: نگاه ما معطوف به تولید، زنجیره‌ها، بازار و صادرات محصولات کشاورزی است و این محصولات قابل عرضه به سایر کشورهاست و می‌تواند با محصولات تولیدی سایر کشورها رقابت کند.

عنایتی کلیجی تصریح کرد: در شرایط کنونی نیاز به رشد تولید داریم و علیرغم مشکلاتی که در حوزه تولید محصولات دامی وجود دارد باید با همکاری دامداران، زنجیره‌ها و اتحادیه‌های این بخش، میزان تولیدات دامی استان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: رویکرد جوانگرایی را در سازمان حکمفرما کردیم و میدان بیشتری به جوانان خواهیم داد.

عنایتی کلیجی افزود: آمار و اطلاعات حوزه دام و طیور باید راستی آزمایی شود و بر اساس آمار و اطلاعات درست، تصمیم گیری های درستی داشته باشیم.

وی همچنین افزود: از ظرفیت اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و نخبگان این بخش استفاده و بهره گیری می‌کنیم چرا که سازمان نیاز به روحیه و رویه جدید دارد و هیچکس نباید برای سازمان حاشیه‌سازی کند و به دنبال حاشیه باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان با تقدیر از زحمات همه همکاران معاونت بهبود تولیدات دامی در ستاد استان و شهرستان‌ها که زحمات بسیار زیادی را متقبل شدند، طی حکمی محمدمهدی عباس زاده را به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران منصوب و از زحمات مسعود احمدی حاجی در زمان تصدی این مسؤولیت تقدیر کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com