توزیع ۸۴ هزار تن ذرت و سویا بین مرغداران

توزیع ۸۴ هزار تن ذرت و سویا بین مرغداران
رئیس اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با بیان اینکه روز گذشته شرکت پشتیبانی امور دام بخشنامه‌ای برای توزیع طلب اتحادیه که حدود ۸۴ هزارتن ذرت و سویا است صادر کرد گفت: مشکل ترخیص نهاده‌هایی که در گمرک باقیمانده بود حل شده است.
حسین مقدم‌نیا در مورد تامین نهاده‌ مرغداران اظهار داشت: صبح امروز در جلسه‌ای با پشتیبانی امور دام مقرر شد طلب اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی برای ذرت و کنجاله سویا در بین استانها توزیع شود. البته شرکت پشتیبانی امور دام روز گذشته این موضوع را به صورت بخشنامه به استانها اعلام کرده است.
وی با اشاره به اینکه میزان طلب اتحادیه مرغداران گوشتی برای ذرت حدود 60 هزارتن و کنجاله سویا 24 هزارتن بوده است، گفت: از 200 هزارتن نهاده‌ای که مدتی پیش توسط پشتیبانی امور دام توزیع شود 130 هزارتن آن برای اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی بود که از این رقم 60 هزارتن ذرت و 24 هزارتن سویا توزیع نشده بود که بر اساس بخشنامه روز گذشته پشتیبانی امور دام این مسئله نیز حل شد.
رئیس اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی در مورد میزان نهاده‌هایی که در گمرک باقیمانده است، بیان کرد: برای ایجاد تعادل در بازار ترخیص نهاده‌های دامی که در گمرک باقیمانده یک امر ضروری است که به بهبود روند تولید مرغداران کمک خواهد کرد که البته به تازگی مشکل ترخیص این نهاده‌ها نیز حل شده و پس از انجام مراحل اداری وارد بازار می‌شود.
مقدم‌نیا در پایان با اشاره به تعیین قیمت سقف و کف مرغ در جلسه فردای تنظیم بازار خاطرنشان کرد: مرغداران برای تامین نهاده مورد نیاز خود در حال حاضر با توجه به ارز مبادله‌‌ای و بر مبنای آن اقدام به خرید نهاده از بازار آزاد می‌کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com