توزیع گوشت مرغ گرم در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

توزیع گوشت مرغ گرم در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

رئیس سازمان بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع گوشت مرغ گرم با قیمت هر کیلوگرم 3 هزار و250تومان در این استان آغاز شد.

اسماعیل کاویانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از امضای تفاهمنامه با متولیان بازار مرغ استان به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ خبر داد و گفت: برهمین اساس روزانه 20 تن مرغ گرم در بازار توزیع می‌شود.
وی از پیش بینی 15 واحد صنفی مرغ فروشی در شهرکرد خبر داد و افزود: این مرغ فروشی‌ها با پارچه نوشته‌هایی با عنوان "طرح تنظیم بازار زیر نظر سازمان بازرگانی استان " مشخص شده‌اند.
کاویانی ادامه داد: تعداد واحدهای صنفی در مراکز شهرستان‌های هفتگانه استان نیز، بنا به نیاز با هماهنگی اتحادیه قابل افزایش است.
رئیس سازمان بازرگانی چهارمحال و بختیاری از ذخیره سازی مرغ منجمد مصرفی مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در صورت نیاز این مقدار مرغ منجمد نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
وی همچنین از آغاز طرح نظارت بر توزیع کالاهای عمومی در استان خبر داد و گفت: در این طرح ضمن نظارت و کنترل دقیق بازار با هرگونه تخلف احتمالی به شدت برخورد می‌شود‌.
کاویانی با اشاره به افزایش تقاضا برای انواع مواد لبنی، پروتئینی، میوه، سبزیجات، خرما و شیرینی‌ در ماه مبارک رمضان، گفت: مرحله مقدماتی این از چند ماه قبل شروع شد که سهمیه‌بندی و جذب اقلام مورد نیاز تنظیم بازار مانند گوشت قرمز، مرغ‌، شکر‌، روغن‌، برنج‌، خرما و نان‌ را شامل می‌شود.
رئیس سازمان بازرگانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این طرح با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام شده و با اجرای آن آرامش در فضای روانی جامعه ایجاد و از افزاش غیر منطقی قیمت‌ها جلوگیری می‌شود.
کاویانی خاطرنشان کرد: سازمان بازرگانی استان تمام سعی و تلاش خود را برای مبارزه با هرگونه تخلف شامل کم‌فروشی، گران‌فروشی، تقلب و هرگونه تخلف صنفی دیگر به کار می‌برد.
وی یادآور شد: در این ارتباط گشت‌های بازرسی این سازمان با همکاری مجمع امور صنفی به طور مستمر از واحدهای صنفی و توزیعی بازرسی و به تخلفات احتمالی رسیدگی می کنند.
کاویانی خاطرنشان کرد: امیداوریم با افزایش طرح‌های نظارتی و همچنین همکاری شهروندان و اصناف، تخلفات صنفی کاهش پیدا کرده و شهروندان در تأمین مایحتاج روزانه خود دچار هیچ گونه مشکلی نشوند.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com