توزیع گوشت مرغ منجمد در خراسان شمالی آغاز شد

توزیع گوشت مرغ منجمد در خراسان شمالی آغاز شد
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: با توجه به پایان سال، ستاد تنظیم بازار استان اقدام به ذخیره سازی 450 تن گوشت مرغ منجمد کرده که توزیع آن از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.
حضرتقلی حیدری قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف کننده را 62 هزار ریال عنوان و اظهار کرد: همچنین در اجرای طرح تنطیم بازار 35 تن گوشت قرمز در استان ذخیره شده است.
وی با اشاره به جوجه ریزی های مناسبی که در مرغداری های این استان صورت گرفته هیچ گونه محدودیتی در توزیع گوشت مرغ تولیدی نخواهیم داشت گفت: همچنین از فردا به مدت یک ماه گوشت مرغ گرم در این استان توزیع می شود که قیمت آن کشوری و براساس عرضه و تقاضا محاسبه می شود.
حیدری با اشاره به اینکه سهمیه روزانه استان در زمینه گوشت گرم مرغ 70 تن است، افزود: با توجه به روزهای پایانی سال ستاد تنظیم بازار خراسان شمالی اقلام تنظیم بازار شامل گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، شکر، برنج و تخم مرغ را از طریق فروشگاه های زنجیره ای با قیمت یارانه ای، فروشگاه تعاونی کارکنان به صورت عرضه مستقیم این کالاها توزیع می شود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: همچنین در طرح تنظیم بازار خراسان شمالی قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد، ران 220 هزار ریال، سردست 230 هزار ریال و گردن 210 هزار ریال برای مصرف کننده به فروش می رسد.
استان خراسان شمالی 85 واحد مرغداری با ظرفیت یک میلیون و 971 هزار قطعه دارد که از این تعداد 67 واحد مرغ داری با ظرفیت یک میلیون و 700 هزار قطعه فعال است.
18 واحد مرغداری در خراسان شمالی هم نیمه فعال است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com