توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد درقالب طرح ضیافت

توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد درقالب طرح ضیافت
توزیع مرغ و گوشت قرمز از اول ماه رمضان در قالب طرح ضیافت آغاز می‌شود و عرضه تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان اظهارکرد: هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد درب سردخانه با قیمت 18 هزار و 500 تومان و هر کیلوگرم مرغ منجمد 4500 تومان توزیع می‌شود.
هادی سلامات افزود: این اقلام از طریق مراکز عمده فروش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و اتحادیه‌های استان توزیع خواهد شد.
سلامات تصریح کرد: توزیع مرغ و گوشت قرمز از اول ماه رمضان در قالب طرح ضیافت آغاز می‌شود و عرضه تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان عنوان کرد: این اقلام به میزان کافی وجود دارند و ما هیچ محدودیتی در زمینه توزیع در سطح استان نداریم.
وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر مرکزی این شرکت واقع در کیانپارس، خیابان سروش شرقی و نبش اردیبهشت مراجعه کنند.

 
نظرات شما
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۵/۰۳/۱۸

    مسئولین کشور گویا کمر همت به نابودی اقتصاد و به ویژه صنعت مرغداری بسته اند. اگر همینطور تا 6 ماه دیگر ادامه بدهند فکر می کنم تا 50درصد موفق شده اند آن وقت لایقت دریافت مدل از دشمنان این ملت و کشور را خواهند داشت. ببینم کی این مدل را دریافت می کنند؟ وگرنه مرغی که کیلویی بیش از 7000 تومان برای دولت آب می خوره، چرا باید کیلویی 4500 تومان توزیع بشه؟ نکنه به فکر ملت هستند؟ یا شکوفایی بازار ایران برای خارجیها؟ راست می گویند که خائن نسیتند همین را برای صادرات مرغ مازاد یارانه صادرتی بدهند، نکنه ....

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com