توزیع کانالیزه گوشت مرغ در البرز در دستور کار است

توزیع کانالیزه گوشت مرغ در البرز در دستور کار است
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز با اشاره به فعالیت پایانه توزیع عمده گوشت مرغ در البرز گفت: توسعه این پایانه با هدف توزیع کانالیزه گوشت مرغ در دستور کار است.
ذبیح الله قائمی گفت: با توجه به اینکه گوشت یکی از مواد غذایی فساد پذیر است کوتاه شدن پروسه کشتار تا توزیع و استقرار نیروهای دامپزشکی و قید مُهر سلامتی در حوزه گوشت مرغ بسیار موثر و ضروری است.
قائمی با بیان اینکه باید مرغ کشتار شده توسط کشتارگاه های استان و استان های دیگر به این پایانه منتقل شود، تاکید کرد: اقداماتی مانند جمع آوری مراکز غیر مجاز توزیع و قطعه بندی مرغ، الزام داشتن فاکتور پایانه توسط فروشندگان مرغ در سطح شهر و کنترل بازرسان مراکز ذیربط در سطح شهر از فروشگاه های عرضه مرغ از فعالیت هایی است که از این پایانه انتظار می رود.
وی افزود: همچنین تعیین نرخ فروش عمده گوشت مرغ با مشارکت سازمان های ذیربط باید توسط پایانه انجام شود.
معاون استاندار البرز ساماندهی خودروهای حمل گوشت مرغ و ساماندهی شبکه توزیع گوشت مرغ توسط پایانه، گزارش اطلاعات آماری صحیح به مسئولان و سازمان های ذیربط با هدف برنامه ریزی های کلان تولید و کشتار و توزیع فعالانه و کنترل های سطح شهر از مراکز عرصه گوشت مرغ را از دیگر وظایف این پایان برشمرد.
وی با بیان اینکه پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین بالا بردن سطح بهداشتی محصولات دامی و پروتئینی از اهداف دنبال شده در این پایانه است، گفت: فعالیت پایانه مرغ در البرز سبب دسترسی آسان تر مصرف کنندگان و عرضه به قیمت مناسب این ماده پروتئینی به شهروندان است.
قائمی یادآور شد: فعالیت چنین پایانه هایی سبب کوتاه شدن دست واسطه گران به بازار گوشت مرغ است و کمک موثری را به نظارت های بهداشتی و صنفی می کنند و همچنین تاثیرات بسیار مهمی در تثبیت قیمت گذاری دارند.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز وجود بارکد بر روی محصولات پایانه عمده توزیع مرغ را مزیت دیگر این پایانه ها اعلام کرد که در جلب اعتماد شهروندان در تهیه گوشت مرغ مصرفی خود از این پایانه ها کمک کننده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com