توزیع و کیفیت شیر در مدارس نظارت می شود

توزیع و کیفیت شیر در مدارس نظارت می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از توزیع چهار میلیون و 175هزار عدد شیر در مدارس استان خبر داد و گفت: کارشناسان با جدیت بر روند توزیع و کیفیت شیرهای توزیع شده در مدارس نظارت می کنند.
سالار قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون یک میلیون و 555 هزار عدد شیر پاستوریزه، یک میلیون و 470 هزار عدد شیر استریل سه گوش و یک میلیون و 150هزار عدد شیر استریل چهارگوش در بین دانش آموزان استان توزیع شده است.
وی میانگین توزیع شیر در مدارس را تاکنون 23 نوبت عنوان کرد و افزود: شیر استریل 26 نوبت و شیر پاستوریزه نیز 20 نوبت در مدارس توزیع می شود.
قاسمی ادامه داد: در حال حاضر 225 هزار نفر شامل دانش آموزان و فرهنگیان در استان زیر پوشش توزیع شیر رایگان در مدارس قرار دارند.
وی گفت: طرح توزیع رایگان شیر در مدارس شامل تمام مدارس ابتدایی و متوسطه استان و مراکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست زیر پوشش بهزیستی است.
قاسمی خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان اسفند ماه سال جاری در مدارس اجرا می شود و پس از تامین اعتبار نیز تا پایان اردیبهشت ماه سال 95 ادامه خواهد یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، فرهنگ سازی مصرف شیر و ترویج فرهنگ استفاده از تغذیه سالم در مدارس را از مهمترین اهداف توزیع شیر در مدارس ذکر کرد.
215 هزار دانش آموز در مدارس استان قزوین تحصیل می کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com