توزیع مرغ منجمد ۴۵۰۰ تومانی در کردستان

توزیع مرغ منجمد ۴۵۰۰ تومانی در کردستان
مدیر کل پشتیبانی اموردام استان کردستان از توزیع مرغ منجمد به قیوت ۴ هزار و ۵۰۰ تومان در استان خبرداد.
پیمان اسکندری گفت: با عنایت به افزایش قیمت مرغ در سطح بازار و افزایش نسبی تقاضای این محصول، شرکت پشتیبانی اموردام استان کردستان آمادگی دارد در این ایام نسبت به تامین مصرف مرغ استان اقدام کند.
وی عنوان کرد: با هدف تنظیم بازار این محصول و ایجاد تعادل در بازار به ویژه در این ایام ماه مبارک رمضان شرکت پشتیبانی نسبت به تامین و توزیع مرغ منجمد داخلی به قیمت هر کیلوگرم ۴۵۰۰ تومان از طریق کانال های مجاز توزیع در سطح استان اقدام کرده است.
وی اظهارداشت: تمامی تعاونی های مصرف ادارات، فروشگاه‌های زنجیره ای و واحدهای مجاز توزیع سطح استان می توانند با مراجعه به این شرکت مقدار مورد نیاز گوشت مرغ خود را تامین و توزیع کنند.
 
نظرات شما
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۵/۰۳/۳۰

    آری مرغی که کیلوی بیش از 7000 تومان برای دولت آب خورده بعد از اینکه ترایخ انقضاضی آن رو به اتمام است و یا شاید هم تمام شده ولی دوباره بسته بندی شده را به خورد مردم بدهید که در حق آنها مثلا لطف کردید؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی دولت مرغ در کشور بیش از نیازه هست، این چه کار فساد برانگیزی است، می خواهید به تولید کمک کنید خوب کیلوی 2500 نه هزار پانصد تومان یارانه صادرات بدهید، نکنه در این حالت چیزی گیر شما نمیاد؟ مرغ هم بزودی قیمتش متعادل خواهد شد، چون تولید زیادتر از نیاز است.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com