توزیع مرغ منجمد در بازار در نزدیکی انقضای مهلت مصرف

توزیع مرغ منجمد در بازار در نزدیکی انقضای مهلت مصرف
رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت هر کیلو مرغ در میادین میوه و تره‌بار ۶۱۰۰ تومان است، گفت: توزیع مرغ منجمد در بازار در نزدیکی انقضای مهلت مصرف، عاملی برای عدم تمایل مردم برای خرید است.
محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: قیمت عمده فروشی مرغ با کاهش جزئی نسبت به روز گذشته امروز در میدان بهمن با قیمت 5 هزار و 950 تومان عرضه شد.
وی قیمت هر کیلوگرم مرغ را در میادین میوه و تره‌بار 6 هزار و 100 تومان عنوان کرد و افزود: امروز هر کیلوگرم مرغ زنده با قیمت  4 هزار تومان عرضه شد.
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ در سطح شهر معین نیست و در نقاط مختلف شهر ممکن است تا حدودی متفاوت باشد، اظهار داشت: قیمت منطقی و حداکثر قیمت برای عرضه هر کیلوگرم مرغ در سطح شهر 7 هزار تومان باشد.
وی بیان داشت: شرکت پشتیانی امور دام هر کیلوگرم مرغ منجمد را با قیمت 5 هزار و 500 تومان عرضه می‌کند.
یوسفی همچنین در مورد عرضه مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام به قیمت 4 هزار و 500 تومان بصورت عمده فروشی اظهار داشت: این شرکت آن دسته از مرغ‌های منجمدی را که تا انقضای آن مدت کمی مانده و یا تمدید اعتبار شده است را با این قیمت عرضه می‌کند اما مرغ‌ منجمدی را که با تاریخ مصرف طولانی‌تر به بازار عرضه می‌کند با همان قیمت 5 هزار و 500 تومان عرضه می‌کند.
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ اظهار داشت: مرغ منجمد کیفیتی مشابه مرغ گرم دارد اما با توجه به نوع توزیع مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام و اینکه این مرغ‌ها معمولا نزدیک به تاریخ انقضا در بازار توزیع می‌شود، مردم تمایل چندانی به خرید مرغ منجمد ندارند.
وی افزود: مرغ منجمد اگر به موقع به بازار مصرف عرضه شود قطعا مشتریان خود را پیدا خواهد کرد.
 
کلمات کلیدی توزیع مرغ منجمد
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com