توزیع ضربتی ۲۰۰ هزار تن نهاده بین مرغداران

توزیع ضربتی ۲۰۰ هزار تن نهاده بین مرغداران
رئیس اتحادیه مرغداران میهن با اشاره به مصرف ماهانه ۲۵۰ هزار تنی واحد‌های مرغی تخم‌گذار و نیاز به افزایش حجم نهاده قابل توزیع، گفت: قیمت تخم‌مرغ به تدریج با توجه به شروع توزیع گسترده، به نرخ‌ مصوب ۴۲۵۰ تومان می رسد.
هدایت اصغری در مورد توزیع 200 هزار تن نهاده که برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده بود، اظهار داشت: میزان نیاز هر استان مشخص شده و قرار است برای استانهایی که در انبار‌های خود موجودی دارند از انبار‌ها نیاز آنها تأمین شود.
وی با بیان اینکه استانهایی که از نظر نهاده موجودی ندارند قرار است از بنادر به آن استانها توزیع انجام شود، گفت: با توجه به اینکه 200 هزار تن برای حل نیاز واحد‌های تولیدی مختلف تا مدت زمانی کافی است باید میزان آن افزایش پیدا کند زیرا میزان نیاز ماهانه واحد‌های مرغداران تخم‌گذار 250 هزار تن است.
رئیس اتحادیه مرغداران میهن در مورد عدم تغییر قیمت تخم مرغ با توجه به نرخ توافقی که انجام شده، خاطر نشان کرد: با توجه به توافق انجام شده قیمت تخم مرغ درب مرغداری 4 هزار تومان و برای مصرف کننده 4250 تعیین شد، و در حال حاضر نیز توزیع گسترده شروع شده و آرام آرام قیمت ها متعادل خواهد شد.البته تا زمانی که بازار برای تعادل نیاز به توزیع داشته باشد محدودیتی وجود ندارد.
وی در پایان گفت: قیمت‌های مصوب برای تخم مرغ در صورت تأمین نهاده با قیمت‌ ارز 12256 تومان است.
به گزارش تسنیم، قیمت نهاده با توجه به عدم ترخیص آن به دلیل مسائل ارزی، افزایش یافته بود و واحد های تولیدی نیز در مورد تأمین نهاده با مشکل روبه رو شده بودند که نتیجه آن نیز افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ و سایر کالا‌های مرتبط شده بود. در هفته گذشته با توجه به تصمیمات اتخاذ شده برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع فوق‌العاده و خارج از قرار داد 200 هزار تن نهاده کرد که در حال حاضر این میزان قرار است بین استانها با توجه به نیاز و تولیدشان تخصیص پیدا کند.

 
نظرات شما
  •  

    بنگاه دام و طيور گفت : ۹۲/۰۶/۲۶

    قيمت ارز را اصلاح كنيد.!
    1226 تومان صحيح است. نه "12256 تومان"

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com