توزیع روزانه 70 تن گوشت مرغ گرم طرح تنظیم بازار در مشهد

توزیع روزانه 70 تن گوشت مرغ گرم طرح تنظیم بازار در مشهد

رئیس سازمان بازرگانی خراسان رضوی از آغاز توزیع روزانه 70 تن گوشت مرغ گرم در مشهد مقدس خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، علی صفر زاده در نشستی خبری در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به هماهنگی صورت‌گرفته و انعقاد تفاهم‌نامه با اتحادیه مرغداران گوشتی استان، توزیع گوشت مرغ گرم با قیمت دو هزار و 700 تومان در مشهد مقدس انجام می شود.
رئیس سازمان بازرگانی خراسان رضوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در زمینه اقدامات صورت‌گرفته در آستانه عید با اشاره به ذخیره‌سازی مرکبات مورد نیاز استان در ایام نوروز خاطرنشان کرد: عملیات انتقال مرکبات ذخیره‌شده برای استان خراسان رضوی از استان مازندران ‌آغاز شده و در حال حاضر نیز بخشی از این مرکبات در سردخانه‌های استان تخلیه شده‌اند.
وی ادامه داد: مرکبات و میوه‌های ذخیره‌شده در زمان مناسب و بر اساس اعلام وزارت بازرگانی در مکان‌های مورد نظرعرضه خواهند شد و در تلاش هستیم این میزان از میوه و مرکبات را در نمایشگاه‌های بهاره هم در اختیار مردم قرار دهیم.
صفرزاده اظهار داشت : تا کنون 60 درصد از سهمیه هفت هزار تنی میوه نوروزی استان از استان های تامین کننده جذب و در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است .
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پنج هزار تن پرتقال از استان مازندران و دو هزار تن سیب از استان آذربایجان غربی به منظور تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال و نوروز 89 جذب خواهد شد که همزمان با اعلام زمان توزیع از سوی وزارت بازرگانی، در شبکه توزیع قرار خواهد گرفت.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com