توزیع دو هزار و 800 تن میوه و گوشت در همدان

توزیع دو هزار و 800 تن میوه و گوشت در همدان

محمد مهدی فرشچی موحد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان بازرگانی این استان با در نظر گرفتن 80 غرفه در سطح شهر به صورت ثابت همچنین نصب چادر در بلوارها و مسیرهای پرتردد شهر اقدام به توزیع 600 تن سیب درختی و یک هزار و 400 تن پرتقال کرد.
وی با بیان اینکه طرح نوروزی تا پایان تعطیلات ادامه دارد، گفت: با توجه به کیفیت و قیمت مناسب میوه های عرضه شده، خرید این اقلام با استقبال خوب مردم مواجه شد.
فرشچی موحد ادامه داد: همچنین برای تنظیم بازار مواد پروتیینی در ایام نوروز، توسط خودروهای سیار و در کمپ های استقرار مسافران بیش از 800 تن گوشت مرغ و گوشت قرمز در سطح استان توزیع شد.
وی، همچنین توزیع بیش از 800 تن برنج400 تن روغن و 260 تن قند و شکر در سطح استان را از دیگر فعالیت های انجام شده در ایام نوروز ذکر کرد.
فرشچی موحد گفت: این سازمان با توجه به ماموریت ها و وظایف ذاتی خود در تهیه و تامین کالاهای اساسی مردم و بر اساس سیاست ها و رویکردهای چند سال گذشته در تنظیم بازار کالا و تامین مایحتاج عمومی نقش موثری ایفا کرد.
وی، ورود در عرصه خرید و توزیع کالاهایی مانند میوه و مرکبات، روغن، قند و شکر، برنج و مرغ با بهره مندی گیری از سیستم یارانه، برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و همچنین ساماندهی و مدیریت بخش عرضه و توزیع کالاهای اساسی را از دیگر فعالیت های این سازمان عنوان کرد.
 

 
کلمات کلیدی توزيع گوشت همدان
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com