توزیع 44 تن مرغ منجمد طی بهمن و اسفند در زنجان

توزیع 44 تن مرغ منجمد طی بهمن و اسفند در زنجان
مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: طی بهمن و اسفند 44 تن مرغ منجمد در استان زنجان توزیع شده است.
سید سعید هاشمی با اشاره به وضعیت ذخیره‌سازی مرغ در استان زنجان اظهار کرد: وضعیت ذخیره‌سازی مرغ در استان زنجان مطلوب است.
وی از توزیع 34 تن مرغ در بهمن ماه سال‌جاری در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند ماه جاری تاکنون نیز 10 تن مرغ منجمد در استان زنجان توزیع شده است.
مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان زنجان ادامه داد: تقریبا 90 درصد توزیع مرغ منجمد متعلق به زنجان است و مابقی به شهرستان‌های استان زنجان اختصاص دارد.
هاشمی با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه 13 تن مرغ گرم در شهر زنجان توزیع می‌شود، تصریح کرد: متوسط مصرف مرغ در زنجان نیز 25 تا 30 تن است.
وی با بیان اینکه میزان مصرف مرغ در برخی از ماه‌ها همچون ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد، افزود: در برخی روزهای ماه مبارک رمضان این مصرف به 14 تن نیز می‌رسد.
مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان زنجان قیمت مرغ گرم در استان زنجان را هفت هزار و 800 تومان اعلام کرد و گفت: مشکلی در زمینه توزیع مرغ گرم در استان زنجان وجود ندارد.
وی به برنامه توزیع مرغ منجمد جهاد کشاورزی در سطح استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: متقاضیان اعم از تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌های کوچک و مغازه‌ها می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌‌نامه لازم از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با مراجعه به شرکت پشتیبانی به مبلغ پنج هزار و 500 تومان مرغ منجمد مورد نیاز خود را خریداری کنند.
کاهش قیمت مرغ طی روزهای آینده
هاشمی با بیان اینکه مرغ منجمد در مرکز استان زنجان به قیمت پنج هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد، اظهار کرد: مرغ منجمد در سایر شهرستان‌های استان زنجان به قمیت پنج هزار و 850 تومان به فروش می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در استان زنجان افزایش نداشته است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود قیمت مرغ طی روزهای آینده کاهش یابد.
مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان زنجان در پایان عنوان کرد: در حال حاضر مقدار خوبی مرغ گرم در سطح استان زنجان توزیع شده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com