توزیع 33 تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار آستارا در ماه رمضان

توزیع 33 تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار آستارا در ماه رمضان
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت آستارا از توزیع 33 تن مرغ منجمد به منظور تنظیم بازار شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.
بیژن خالق وردی پور  گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تعدادی از ارزاق عمومی بیشتر مورد توجه و مصرف شهروندان روزه دار آستارایی قرار می گیرد.
وی افزود: در همین راستا مرغ منجمد ، گوشت قرمز و شکر با قیمت مصوب از طریق فروش فوق العاده برخی واحدهای صنفی عرضه می شود.
وی با بیان اینکه در زمینه توزیع اقلام مورد نظر شرکت تعاونی روستایی شهرستان نیز مشارکت می کند ، اضافه کرد: مرغ منجمد به قیمت مصوب هر کیلوگرم 55 هزار ریال ، گوشت وارداتی به قیمت 195هزار ریال و شکر به قیمت 24 هزار و 500 ریال در بین شهروندان توزیع می شود.
وی ادامه داد: 33 تن مرغ منجمد ، سه تن گوشت قرمز و 20 تن شکر برای توزیع در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه از آغاز طرح نظارتی ماه رمضان در بازار شهرستان آستارا خبر داد و گفت: با هدف اعمال سیاست تنظیم بازار ، اصلاح نظام توزیع با محوریت عدالت گستری نظارت بر واحدهای توزیعی ، تولیدی و خدماتی اجرای این طرح به صورت جدی تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.
وی اظهار کرد: در این طرح 10 بازرس اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف به همراه ناظران افتخاری از واحدهای صنفی فروش اقلام لبنی ، پروتئینی ، میوه و سبزیجات ، خرما و قنادی ها بازرسی می کنند.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت هدف از اجرای طرح را نظارت بر قیمت کالا ها و خدمات ، ایجاد بستر مناسب برای تامین مایحتاج عمومی ، تنظیم و کنترل بازار ، جلوگیری از افزایش غیرقانونی و غیر متعارف کالاها ، جلوگیری از تخلفات احتمالی ، و رسیدگی سریع و به موقع به شکایات و گزارشات مردمی عنوان کرد.
خالق وردی پور یاد آور شد: شهروندان و مسافران در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و کم فروشی می توانند مراتب را از طریق تلفن 124 اداره صنعت ، معدن و تجارت اطلاع دهند.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری رشت مرکز استان گیلان واقع شده و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب آنها در بازارچه ساحلی متمرکز شده است ، همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی بوده و یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور به شمار می رود. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com