توزیع 280 تن گوشت مرغ منجمد در خراسان شمالی

توزیع 280 تن گوشت مرغ منجمد در خراسان شمالی
معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ، بیش از 280 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب در این استان توزیع شده است.
حسین کاظم زاده با اشاره به اینکه در سال جاری به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ در خراسان شمالی سهمیه ای معادل 591 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب برای این استان در نظر گرفته شده است، افزود: از این میزان تاکنون در مرحله نخست توزیع، 280 تن مرغ منجمد در شهرستان های مختلف این استان عرضه شده است.
وی میزان مرغ منجمد در نظر گرفته شده برای توزیع در مرحله دوم در خراسان شمالی را 250 تن ذکر و اظهار کرد: این میزان در حال حاضر در سطح فروشگاه های این استان در حال توزیع است.
به گفته کاظم زاده مرغ منجمد هم اکنون در بازارهای خراسان شمالی با قیمت مصوب هر کیلوکرم چهار هزار و 900 تومان در اختیار شهروندان گذاشته می شود.
وی همچنین با اشاره به توزیع مرغ گرم در استان نیز اضافه کرد: علاوه بر توزیع گوشت مرغ منجمد، مرغ گرم نیز در بازار آزاد هر کیلوگرم شش هزار و 200 الی شش هزار و 300 تومان توزیع می شود.
این مسئول عنوان کرد: هم اکنون قیمت توزیع مرغ گرم در بازار اتحاد بجنورد هر کیلوگرم پنج هزار و 900 الی شش هزار تومان است.
به گفته معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مرغ منجمد در بازار خراسان شمالی با نرخ مصوب بدون محدودیت و در حد نیاز توزیع می شود.
در استان 867 هزار نفری خراسان شمالی سالانه سیزده هزار تن گوشت مرغ مصرف می شود که 60 درصد از این نیاز در داخل تولید و مابقی از استان های گلستان و خراسان رضوی تامین می شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com