توزیع 12 هزار قطعه جوجه بومی در زنجان

توزیع 12 هزار قطعه جوجه بومی در زنجان
معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان گفت: در چهار ماهه نخست سال‌جاری 12 هزار 350 قطعه جوجه بومی 45 روزه در سطح شهرستان زنجان توزیع شده است.
فرشاد پیری اظهار داشت: بسیج سازندگی در طول سال برنامه‌های مختلفی در روستاهای محروم و فاقد امکانات شهرستان زنجان برگزار می‌کند.
وی به برنامه توزیع جوجه بومی 45 روزه سپاه ناحیه اشاره کرد وافزود: در چهار ماهه نخست سال‌جاری 12 هزار 350 قطعه جوجه بومی در سطح شهرستان زنجان توزیع شده است.
معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه این تعداد جوجه بومی در بین عموم مردم و بسیجیان شهرستان توزیع شده است، گفت: مردم شهرستان زنجان استقبال خوبی از برنامه توزیع جوجه داشتند.
این مسئول ادامه داد: با توجه به گرمی هوا برنامه توزیع جوجه بومی 45 روزه سال‌جاری به پایان رسید و این برنامه در سال آینده نیز برگزار می‌شود.
پیری با اشاره به اینکه قیمت جوجه‌های ارائه شده توسط سپاه ارزان‌تر از بازار است، عنوان کرد: با توجه به برنامه‌های بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی امسال برنامه توزیع جوجه افزایش داشت.
افزایش 6 برابری توزیع جوجه بومی 45 روزه در زنجان
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 2 هزار قطعه جوجه بومی 45 روزه در بین عموم مردم استان زنجان توزیع شده است، عنوان کرد: امسال برنامه توزیع جوجه بومی شش برابر افزایش داشته است.
معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان در ادامه به با اشاره به اینکه در چهار ماه نخست سال‌جاری 200 نفر از بسیجیان برای اخذ تسهیلات به بانک مهر اقتصاد معرفی شده‌اند، یادآور شد: این تعداد از بسیجیان تسهیلات خوداشتغالی و اقتصاد مقاومتی دریافت می‌کنند.
این مسئول اضافه کرد: پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی، قارچ، صنایع دستی و... جزو عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و خوداشتغالی بسیج سازندگی است.
پیری با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی در نقاط مختلف شهرستان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: بسیج سازندگی همه تلاش خود را برای آبادی و آبادسازی نقاط محروم و فاقد امکانات به کار می‌گیرد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com