توافق برای تحویل گوشت و مرغ هیئت‌ها

توافق برای تحویل گوشت و مرغ هیئت‌ها
رئیس سازمان صنعت استان تهران گفت: همه ساله معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت برنامه‌ای برای تنظیم بازار ایام محرم داشت ولی امسال علیرغم برگزاری جلسات مختلف هنوز اقدام عملیاتی صورت نگرفته است.
یدالله صادقی، در پاسخ به این سئوال که امسال چه اقلامی و به چه شکلی در بین هیئت‌های مذهبی توزیع می‌شود، اظهارداشت: ستاد تنظیم بازار هنوز هیچ اقلامی را در اختیار استان‌ها قرار نداده است و همچنین هیچ دستور برای تنظیم بازار این کالاها در ماه محرم ابلاغ نشده است.
وی افزود: همه ساله بازرگانی داخلی وزارت صنعت برنامه‌ای برای تنظیم بازار داشته است ولی امسال علیرغم برگزاری جلسات مختلف هنوز اقدام عملیاتی صورت نگرفته است.
رئیس سازمان صنعت استان تهران گفت: ما برای تامین نیاز هیئت‌های مذهبی با امور مساجد و سازمان تبلیغات هماهنگی لازم را برای توزیع قند و شکر و همچنین با همکاری شرکت بازرگانی دولتی ایران هماهنگی برای توزیع برنج ۲۰۵۰ تومانی را برای استان تهران انجام داده‌ایم.
وی افزود: همچنین توافق لازم با اتحادیه‌های گوشت و مرغ برای عرضه مناسب مواد پروتئینی در این ایام انجام شده است.
صادقی گفت: قیمت میانگین مرغ در شهر تهران امروز هر کیلوگرم ۶۵۰۰ تومان، تخم مرغ هر کیلو گرم ۴۲۰۰ تومان، گوشت شقه گوسفندی به قیمت ۲۸۰۰۰ تومان و گوشت مخلوط گوساله ۲۸۵۰۰ تومان است.
وی در پاسخ به این سئوال که با بازگشت حجاج آیا تمهیدات لازم برای عرضه دام و کشتار آن صورت گرفته است، گفت: وضعیت عرضه دام و کشتار دام نرمال و طبیعی است و هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com