تنظیم بازار مرغ در کردستان نیازمند توزیع روزانه ‪۴۰‬تن

تنظیم بازار مرغ در کردستان نیازمند توزیع روزانه ‪۴۰‬تن

رییس بازگانی استان کردستان گفت: تنظیم بازار مرغ در ماه مبارک رمضان در استان کردستان، نیازمند توزیع روزانه ‪ ۴۰‬تن با قیمت مصوب است.
مصیب محمدیان شمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه هم اکنون روزانه سه تن مرغ با قیمت مصوب در استان توزیع می‌شود، افزود: این میزان جوابگوی تقاضای مردم نیست.
وی با اشاره به میزان مصرف مرغ در استان کردستان افزود: استان روزانه به بیش از ‪ ۹۰‬تن مرغ گرم و منجمد نیاز دارد که تنظیم آن نیازمند توزیع مقدار بیشتری مرغ با قیمت مصوب است.
محمدیان توزیع روزانه سه تن مرغ با قیمت مصوب را در بازار بسیار کم خواند و خواستار افزایش این سهمیه از سوی جهاد کشاورزی شد.
به گفته وی کل سهمیه اعلام شده از سوی جهاد کشاورزی برای توزیع در ماه رمضان با قیمت مصوب ‪ ۱۰۲‬تن است که این رقم جوابگوی تقاضای مردم نیست.
محمدیان قیمت مصوب توزیع مرغ یارانه‌ای در ماه رمضان را ‪ ۲۳‬هزار ریال اعلام کرد.
وی افزایش سهیمه مرغ با قیمت مصوب و توزیع آن در بازار را اقدامی اساسی در جهت کنترل و کاهش قیمت مرغ در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
به گفته وی تامین و توزیع مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در استان بر عهده جهاد کشاورزی است و سازمان بازرگانی در زمینه کنترل بر بازار نظارت می‌کند.
وی مشارکت و تعامل شهروندان را مهم‌ترین عامل کنترل بازار و کوتاه کردن دست دلالان بیان کرد.
گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و تعدادی از فروشگاهای معتبر در شهرستانهای استان توزیع می‌شود

 
کلمات کلیدی تنظيم بازار
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com