تنظیم بازار به بخش خصوصی واگذار شود

تنظیم بازار به بخش خصوصی واگذار شود
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد تاثیر گذار تشکل های بخش خصوصی در تنظیم بازار ایام هدفمندی و به طور خاص در برقراری ارامش در بازار گوشت و مرغ، گفت: بر اساس تلاش های صورت گرفته بین مجلس، دولت و بخش خصوصی بسترهای لازم برای کنترل قیمت ها در بازار فراهم شده است.
موید حسینی صدر، واگذاری بخشی از امور تنظیم بازار به بخش خصوصی را یکی از اقدامات صورت گرفته در این بخش اعلام کرد و ادامه داد: بررسی عملکرد تشکل های بخش خصوصی و اصناف در این حوزه نشان دهنده ظرفیت های بالای موجود در این بخش است و دولت می تواند با برون سپاری کامل وظایف خود در این بخش به گروه های تخصصی همچون گروه وارد کنندگان مواد پروتئینی ارامش بازار را تضمین کند.
وی ادامه داد: با توجه به نابسامانی هایی که در ماه های اخیر در بازار گوشت مرغ ایجاد شد، دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به مسئله نابسامانی در بازار مرغ هوشیار باشند، زیرا امنیت غذایی در کشور مهمترین راهکار در مقابله با تحریم‌هاست که باید جدی گرفته شود.
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: زنجیره های تولید، واردات و توزیع موفق باید شناسایی شده و زنجیره های تازه ای ایجاد و تقویت شود تا از این طریق بازار تنظیم و ساماندهی شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com