تمامی کشتاگاره‌های طیور استان صنعتی هستند

تمامی کشتاگاره‌های طیور استان صنعتی هستند
مدیرکل دامپزشکی استان همدان از صنعتی شدن تمامی کشتارگاه‌های طیور در استان خبر داد.
دکتر احمد کریمی مخصوص عنوان کرد: کشتارگاه‌های طیور در سطح استان صنعتی شده‌اند و در حال حاضر چهار کشتارگاه صنعتی در استان همدان فعال است که یک کشتارگاه به دلیل مشکلات ملکی غیرفعال است.
وی افزود: برخی کشتارگاه‌های دام در استان سنتی هستند، یکی از این کشتارگاه‌ها در رزن واقع شده که نیمه سنتی است و به سمت صنعتی شدن پیش می‌رود.
وی ادامه داد: در حوزه امور دامی پنج کشتارگاه صنعتی وجود دارد که یک کشتارگاه در تویسرکان در حال حاضر سنتی بوده و برای صنعتی شدن در دست اجراست و تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی اظهار کرد: یک کشتارگاه سنتی در اسدآباد وجود داشته که به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی تعطیل است و هرچه سریعتر باید کشتارگاه‌ها صنعتی شوند.
کریمی مخصوص درباره کانون بازنشستگان سازمان دامپزشکی گفت: بازنشستگان این سازمان برای برخوردار بودن ازشرایط تسهیلاتی می‌توانند عضو این کانون شوند چراکه این کانون با هدف حمایت از بازنشستگان تشکیل شده است که خدماتی از قبیل سفرهای زیارتی و تفریحی ارائه می‌دهد.
وی گفت: بازنشستگان دامپزشکی همدان در حال حاضر عضو کانون بازنشستگان جهاد کشاورزی هستند که این بازنشستگان می‌توانند در هر دو کانون عضو شوند چراکه کانون بازنشستگان سازمان دامپزشکی پذیرای عضویت بازنشستگان سایر استانها است.
دکتر کریمی مخصوص در پایان اظهارکرد: این گونه کانونها تشکل صنفی بوده و تنها با هدف ارائه خدمات به بازنشستگان تشکیل می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com